בתי נופש אמדר

דירת נופש באילת (Amdar Village Apartments)

תמונות מבתי נופש אמדר

חוות דעת על בתי נופש אמדר

Shay Erel

10.09.2023

יופי של אופציה לחופשה משפחתית באילת. מאוד נהננו. יש תנאים טובים. תחזוקה טובה, דירות ברמה טובה מאוד. בחלק יש גם בריכות מצויינות. יש חניה. מיקום טוב מאוד בעיר.

סתיו פרייזלר

27.06.2023

אל תתקרבו!! אני מזהירה מראש לא כדאי לכם!! מזעזע! ואלו הסיבות: 1. ביצענו הזמנה דרך אתר booking במחיר מסויים. ישר לאחר ביצוע ההזמנה מנהלי מקום האירוח יצרו עימנו קשר והוזילו את המחיר טלפונית ב300 ש"ח לכן סגרנו דרכם. ושם הייתה צריכה להתעורר נורת האזהרה הראשונה שלנו מכיוון שכאשר אתה סוגר דרכם ולא דרך Booking לא ניתן לתת עליהם חוות דעת אוניברסלית. ניתן לראות בביקורות מטה כי עוד אנשים נפלו למלכודת מסוג זה. 2. דירת הנופש שסגרנו הייתה עם בריכה פרטית אך בבואנו לשם גילינו כי כבל חשמל עובר ליד הבריכה ומחוצה לה. כאשר נשאל בעל המקום מדוע הכבל נמצא במצב כה מסכן חיים הוא נתן תשובה מעורפלת ולא דאג לסדר זאת. כל זה כאשר אחד מבני משפחתי הוא ילד בין 3 שמצב זה עלול לעלות בחייו. 3. בלילה הראשון בשעה 5 לפנות בוקר החלו לצאת ג'וקים מחדר המקלחת כאשר הדיירים בחדר נאלצו להתעורר ולטפל בבעיה. כאשר התעוררנו בבוקר באופן מסודר וחשבנו שזה היה משהו חד פעמי הופתענו לגלות כשחזרנו לדירה בשעה 14:00 ג'וקים בתוך המזוודות שלנו, על ניירות הטואלט וצצים מתוך הכיורים (מדובר בכתשעה ג'וקים חיים ופעילים לחלוטין). כאשר התקשרנו לבעל הדירה לטעון את הבעיה הוא אמר שאין לו מה לעשות אנחנו מוזמנים לצאת משם ויבצע החזר כספי על הלילה הבא. בנוסף, טען כי ידע על בעיית הג'וקים מלקוחות קודמים לכן פיזר קצת חומר לפניי שהגענו ולכן הג'וקים יוצאים עכשיו. כשהתבקש להביא מדביר לאחר יציאתנו מהדירה לפחות לטובת הלקוחות הבאים הוא טען כי אם יביא מדביר ייאלץ לסגור את הדירה (מסקנה: הפסד כסף על הימים הקרובים, אבל מה זה משנה רווחת הלקוחות?) כל זאת ועוד, הדירה הייתה מטונפת. ספה מוכתמת, שולחן שרוט ומלוכלך, מטבח שאינו מאובזר בדבר, סדינים לא נקיים ודלת מקלחון שבורה.

אליה Masrati

22.06.2023

דירת נופש מהממת , נקיה ומאובזרת מ א' עד ת' במקום שקט וקרוב לים וטיילת. נהנינו מאוד ונחזור שוב 🥰

אלון בן ישעיה

04.06.2023

היי, למזלי אני עדיין לא הגעתי ולא פרנסתי את הבן אדם הדוחה הזה אבל עדיין השאיר לכם תגובה. אני סגרתי חופשה להוריי ולמשפחתי דרך בוקינג התקשרתי לטלפון וענה לי בחור , הבחור דיבר בכזאת זלזלו וגסות רוח שזה היה דוחה ומגעיל. אני בן 17 אולי יש לי קול של ילד עדיין אבל אני התקשרתי בשבילי הורי, והבן אדם זלזל בי והתחלתי להרגיש כאילו הוא עושה לי טובה ואני לא משלם לו על זה. אמרתי לבן אדם הזה את הדברים שהרגשתי ממנו והוא אמר לי :״ תבטל את ההזמנה לא רוצה אותך….״ כנראה כמו בקלישאה הישנה ״על הזול משלמים יקר בסוף״ מציע להתרחק כמו מאש . ולבעל המקום מאחל לך שתלמד לכבד בני אדם (אני בן 17 אבל עוד שלושה חודשיים אני הולך לשמור עלייך ועל הילדים שלך תלמד לכבד אנשים בן אדם מגעיל ושפל)

Vardit Dafni

10.04.2023

הגעתי למקום עם בני ועוד 4 בני משפחתי. מצאנו דירה מתוקה ומאובזרת במיקום מושלם. אריה ושרה היו מסבירי פנים, ולבביים. משהו שנדרש לטיפול תוקן מיידית. אפילו ערכנו במקום סדר פסח מקסים. נשמור את מספר הטלפון לביקורנו הבאים! מקום מצויין למי שמגיע לטייל בסביבה ולמצוא פינה רגועה ומסודרת. כמובן שנחזור