Beer Garden Eilat בירגארדן אילת

חוות דעת על Beer Garden Eilat בירגארדן אילת

Irena Y

14.09.2023

יש מקום לבדיקת מס הכנסה המזמנו המבורגר !!! המבורגרים היו מעסק צמוד לביר גארדן מעניין איך הם מעצים התחשבנות המתנה הייתה 45 דקות אנשים שהזמינו אחרינו קיבלו אוכל לפנינו 'מלצרית חצי כלאץ תמיד אכלנו במקום הזה מפתיחת העסק יותר גרוע מהכול שבעלת העסק לא מבינה מה בעיה ...ולא אמרה מילת התנצלות על השירות הגרוע ביותר בטוחה שבמשך 10 דקות יבטלו את דעתי על העסק אבל אנשים חייבים לדעת את זה לאחר 45 דקות המתנה ביטלנו את ההזמנתנו ושילמנו רק על בירה ויצאנו רעבים ..בג'יפה קיבלו אותנו יפה מאוד...

גל קמאי

13.09.2023

מקום חבל על הזמן. אני לא אחת שנהנית במסעדות והיה לי טעים בטירוף. היו לי בקשות הזויות והם זרמו איתי בכיף. פי אלף על מסעדות אחרות בטיילת, כולל המפונפנות ביותר! מומלץ מאוד!!! אווירה מעולה! מעתה והלאה ללא ספק זה המקום הקבוע שלי. צוות אגדה

Zassam Tresbe

08.09.2023

Absolutely amazing! The ambiance and staff are super friendly. Very tasty I highly recommend this place.

ליה איזקוב

28.08.2023

היינו 8 סועדים מתוכם הייתה טבעונית כאשר התחלנו לבחור מנות והיינו כולם מוכנים חיכינו במשך של 40 דק רק להזמין אחרי שעשינו הזמנה המשכנו לחכות שוב כי היו בעיות טכניות לאחר ההזמנה קיבלנו בירה אחת וחיכינו שוב משהו כמו שעה עד שיביאו לנו את המנות ו שתיה שעדיין לא הגיע כאשר במסעדה היינו פחות מחמש משפחות בסעדה לא היה לחץ היו כשלושה מלצרים במקום ושתיה לא הגיע עזבו האוכל אחרי שהמלצר מסתובב סביבנו ורואה שולחן שהוא אחראי עליו ריק אנחנו קוראים לו מספר פעמים ולא עלה בדעתו של המלצר אפילו לבדוק מול המטבח מה המצב עם המנות עד שהצלחנו לקבל צומת לב שוב מהמלצר ולשאול אותו מה עם המנות המלצר נזכר ללכת לבדוק… לאחר הבדיקה הוא ניגש ואמר שמתברר שההזמנה לא הגיע והיו בעיות טכניות .. איך יכול להיות שיש בעיה טכנית למרות שעל השולחן הייתה בירה שהוזמנה .. קיבלנו את המנות ואחת מתוחם הייתה מנה טבעונית סלט ארטישוק שהתבקש מראש ללא גבינה רק ירקות המנה הגיע ובתוך חתיכות גבינה שוב פנינו למלצר ושאלנו אותו איך זה הגיוני שיש פה גבינה כאשר התגשנו שהמנה צריכה להיות טבעונית!!!!! לאחר שסיימנו את המנות העיקריות הזמנו מהמלצר עוד פוקצה עברה חצי שעה ושוב בעיות המנה עדיין לא הגיע ביקשנו חשבון ו שיבטלו לנו את הפוקצה ניגש אלינו האחראי וניסה להבין מה קרה למה אנחנו רוצים לבטל את המנה ציינו בפניו שהמנה עדיין לא הגיע אך האחראי אמר שהזמנו ואכלנו אותה הסברנו לו שהזמנו עוד אחת נוספת והיא עוד לא הגיע … המנות היו ממש בסדר אך השירות היה פשוט ביזיון אחד גדול שולחן שהיה לידנו והגיע אחרינו קיבל יחס מלא ושירות הולם ללא פשלות *רק בסוף*… כאשר ביקשנו חשבון האחראי ביקש התנצלות ובגלל בעיות טכניות היה עיכוב הגענו למקום ב 20:50 ויצאנו משם 22:20 וכל זה רק בגלל העיכובים המזווים הללו.

Shira Cohen

30.07.2023

היינו בארוחה משפחתית 7 אנשים. היחס של המנהל היה פשוט מחפיר!! קודם כל לא הוציאו את המנות ביחד, כל פעם מנה אחת ככה שלא יכולנו לאכול ביחד. המנהל תירץ ש״ככה זה בכל מסעדה בעולם, לכל מנה יש את זמן ההכנה שלה״🤦🏽‍♀️. אבא שלי בנאדם בן 70 לא היה מרוצה ממנת השווארמה שהגישו וניסה לפנות למנהל, המנהל אמר ״זה מה יש״ והעדיף לפנות את המנה ולהשאיר בנאדם בלי אוכל או להתנצל מאשר לעזור ללקוח. איפה הרגישות ללקוחות שלכם? בנאדם זקן מתלונן ואתה מעדיף לפנות לו את הצלחת ולהשאיר אותו בלי אוכל מאשר לנסות לעזור לו לפתור את העיניין פשוט בזיון ולא נחזור לשם יותר. לא מבינה איך נותנים לבנאדם כזה להיות מנהל.

עסקים נוספים בקרבת מקום לBeer Garden Eilat בירגארדן אילת

אווירה
חמים וביתילא רשמית
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץאיסוף מחוץ לחנותאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים בולטים
הופעות חיותקוקטיילים מעולים
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםמתקנים: שירותיםתשלומים: כרטיסי אשראיאפשרויות הסעדה: מקומות ישיבה