ארבע עונות בגליל

לינה באילניה (Four Seasons Galilee)

9.8

ארבע עונות בגליל

אילניה, ישראל
( ? )

תמונות מארבע עונות בגליל

חוות דעת על ארבע עונות בגליל

  • תמונה

    Limor Ilany

    26.08.2023

    במילה אחת - מושלם! ביותר מילים... מתחם צימרים מושלם. אתי מדהימה. באמת שאין דברים כאלה. לא רק שהיא דאגה לכל מה שהיינו צריכים, היא גם עשתה את הכל בחיוך, בכיף. רואים שבאמת אכפת לה מהמקום ומהאורחים. שכרנו את המתחם כולו לחופשה משפחתית מורחבת. המתחם ענק, ממש כמו בתמונות. יש כמה פינות ישיבה נחמדות. במתחם העליון (ליד הבריכה) יש שולחן ביליאר, שולחן פינג פונג ומטבח חיצוני גדול משותף, מאובזר עם כל מה שצריך - מקררים גדולים, כלי בישול, כלים לאכילה וכד'. החדרים נעימים, נקיים, גם מאובזרים עם כל מה שצריך לחופשה נהדרת. אתי גם לקחה אותנו לטיול בריינג'ר שלה בשדות וביער ביישוב. היא באמת נותנת מעצמה, ומכל הלב. אני ממליצה בחום רב.

  • תמונה

    Maya I

    26.08.2023

    היה מהמם ונוח. המארחת נחמדה מאוד, בדקה אם הכל נוח לנו ואפילו אפתה לנו חלה לשבת! מאוד ממליצה אם מישהו רוצה צימר יפה בצפון

  • תמונה

    Liron urman

    19.08.2023

    כבר שנה שניה שאנחנו נוסעים לארבע עונות בגליל, ונחזור שוב שנה הבאה. המתחם מהמם, מוקף עצים ודשאים ופינות ישיבה קסומות. הכל מתוחזק מעולה ואתי דואגת כל הזמן שהכל יהיה נעים ולא יחסר כלום.

  • תמונה

    ayelet shtilman

    19.06.2023

    בילינו סופ"ש עם זוג חברים. היה נפלא! מומלץ בחום! מדורג  מבחינתנו 5 כוכבים (רק כי אין יותר). במילה אחת: מושלםםם!! ועכשיו ביותר מילים: המיקום באילניה נוח להגעה (בצפון הלא רחוק מדי). הבנתי שיש מה לעשות באזור, אבל האמת...כשאתה מגיע לשם אתה לא רוצה לצאת לשום מקום אחר 🙂. המארחים אדיבים, זמינים ומקסימים ביותר. הצימר עצמו - מרווח, מעוצב  נקי - תענוג. המקום מתאים לבילוי רומנטי ומאפשר פרטיות, אבל מושלם גם לבילוי משותף עם חברים ומשפחה. שטח המתחם עצום. מעוצב ומגונן בסטנדרט הכי גבוה.  הרבה יותר יפה ממה שניתן להתרשם מהתמונות. טרסות עם שפע  צמחיה, פינות ישיבה, ג'קוזי, בריכה. מתחם מקורה רחב ידיים עם משחקים שונים (כולל שולחן ביליארד, פינג-פונג וכו), "סלון חוץ" גדול, שולחן אוכל, מטבח מאובזר בכל מה שצריך. בכל מקום ניכר טוב טעם, מחשבה על כל פרט  ורמת תחזוקה גבוהה מאוד. הנאה מובטחת!

  • תמונה

    Regev Sigron

    26.05.2023

    התארחנו בארבע עונות זוג עם שתי בנות. הגענו למקום קסום מתוחזק להפליא!!! במתחם ארבעה צימרים כאשר שניים מהם עם ג׳קוזי בתוך הבקתה ושניים מהם עם ג׳קוזי במרפסת. החדרים מאוד מזמינים ומאוד נקיים!! ומרווחים ולא חסר בהם כלום. במתחם הצימרים גן מהמם עם בריכה וג׳קוזי ענק. בסביבת הבריכה והג׳קוזי מטבח ענקי מאוד נקי עם כל האבזור האפשרי, מנגל מתוחזק, שולחן בליארד, שולחן פינג פונג, כיסאות אוכל לתינוקות, אביזרים לבריכה כולל משאבה לניפוח. בנוסף סלון ענקי המשקיף על הבריכה ופינת ישיבה, פינת אוכל המאפשרת לאכול. בכל מתחם הצימרים פינות מיוחדות, תאורה וצמחיה. מקום המשדר רוגע ושלווה. בעלי המקום אתי ואלי אנשים חמים ולבביים שאין לתאר. ממליצה מאוד מאוד על חוויה מדהימה ובטוחה שנחזור לשם עוד פעמים רבות. כאוהבי צימרים חייבת לציין שייש תמורה גדולה מאוד למחיר. לסיכום הניקיון התחזוקה והמארחים החמימים יצרו ביחד אוירה מושלמת. תודה רבה בהערכה גדולה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לארבע עונות בגליל

צימר פינה בסג'רה

מלון ריזורט באילניה

אילניה

נופש בכפר

דירת נופש באילניה

אלונים 6, אילניה, 1525500
(4.14)
קניון

Grocery Store

קניון באילניה

אילניה

מקום בסג'רה

בית קפה באילניה

המייסדים 2, אילניה

קפה סג'רה

בית קפה באילניה

אילניה

צרכנית אילניה

חנות מכולת באילניה

אילניה

צרכניית לירן

חנות מכולת באילניה

אילניה

מזנון יאלי

מסעדה באילניה

חוות השומר, אילניה

גולד ד"ר אריק

רופא שיניים באילניה

אילניה

גבריאלי הספקה טכנית

חנות למוצרי בניין באילניה

אילניה

מיקומו של ארבע עונות בגליל באילניה

הצג מפה