שטיבאי
חנות הכל לבית באחיטוב (ShtiBay)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 1-700-700-514
-
שעות הפתיחה של שטיבאי:
יום ראשון: 9:00 עד 18:00
יום שני: 9:00 עד 18:00
יום שלישי: 9:00 עד 18:00
יום רביעי: 9:00 עד 18:00
יום חמישי: 9:00 עד 18:00
יום שישי: 9:00 עד 13:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לשטיבאי
מדיה סטאר טאק בע"מ - מסכי פרסום דיגיטליים ופתרונות שילוט מתקדמים
חנות שלטי נאון באחיטוב
משק 19, אחיטוב, 3885500
חנויות הכל לבית בקרבת מקום לשטיבאי
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
אליהו לוי
לא מקבל מענה משירות הלקוחות איך ניתן לקנות מוצר כשאין שירות
איתי עדין
קניתי מחסן גינה מפלסטיק 2x1 מ'. מחסן קטן מאד. אמרו לי שזה יבוא מדובאי. לא אכפת לי מאיפה היבוא. שיהיה דובאי. האספקה היתה מהירה מאד. כל הכבוד. כשפתחתי את הקופסא חשכו עיני. קרוב ל- 200 ברגים שונים, פרופילים מסוגים שונים וכל זה בנוסף לפלטות הפלסטיק הדקות מאד. עבדתי 5 שעות כדי להרכיב אותו וזו לא ההרכבה הראשונה שלי. אני יודע לקרוא הוראות. טכנולוגיה מיושנת מאד. יש בארץ חברות שידעו כבר לפני 30 שנה לייצר מחסנים עמידים ללא צורך בבורג אחד. הרכבה של מחסן בגודל כפול ארכה לא יותר משעה וזה עומד שנים בשמש וגם העברתי מדירה לדירה. לו הייתי יודע בכמה עבודה כרוכה ההרכבה לא הייתי קונה.
RONY PACE
שירות גרוע , מי שצריך להעמיס משהו כבד שיבוא עם עוד אנשים, הם לא עוזרים להעמיס
עומר שמיר
קניתי שמשייה 4x3 ולפני ההזמנה בררתי עם שרות הלקוחות איזה משקולת מתאימה? אמרו 120 קג מספיק ואותה הזמנתי. כמובן שאחרי יומיים השמשייה עפה ושברה עץ נוי. ביקשתי שישלחו במקום את המשקולת הגדולה ואני אשלים את הפער והם עומדים בסרובם בטענה הזויה שיש "לסגור את השמשייה בתום השימוש...". שרות לקוחות שעושה טובה שעונים בכלל. לא מזמין מהם כלום יותר
צביקה פרץ (ארץ הצבי טיולים)
חווית רכישה בעקבות חיפוש ברשת אחר אוהל, נתקלתי באוהל ל-4 שהחברה מציגה אצלה באתר. לאוהל היו את התכונות שחיפשתי. התקשרתי למשרדי החברה (לשרות הלקוחות) בכדי לברר האם אני יכול להגיע אליהם בכדי לראות את האוהל ולרכוש אותו. נענתי שאין תצוגה ולא ניתן לראותו. לשאלתי האם הם מכוונים לכך שהלקוח ירכוש חתול בשק, התשובה בעיקרון הייתה כן. רכשתי את האוהל דרך חברת אייס, מתוך מחשבה שכאן יהיו לאוהל אחריות במקרה של בעיה. לאחר הרכישה פניתי שוב לשרות הלקוחות בחברה בבקשה להגיע לאסוף את האוהל. נענתי שההזמנה טרם נראית במערכת. התעקשתי שישנה בידי חשבונית, מספר הזמנה, אך סורבתי. למחרת שהתקבל האישור הגעתי למחסני החברה. קיבלתי את האוהל ופתחתי אותו במקום. להפתעתי גילתי שלמעשה מדובר באוהל זוגי ולא באוהל ל-4. פניתי לנציגה בשירות לקוחות וזו ניסתה להסביר שמדובר באוהל ל-4 ושיכולים להיכנס בתוכו 4 שקי שינה. הזמנתי אותה לבוא לראות את האוהל ולנסות לפרוש בתוכו 4 שקי שינה, היא כמובן סרבה בנימוס להצעה. חידדתי לה שלמעשה הם פשוט מרמים את הלקוחות והפרסום שאוהל מיועד ל-4 הוא שקרי והטעיית הלקוח. מאחר והיא הבינה שאין לה כל דרך להפריך את דבריי היא הציעה לבטל את העסקה. זו חווית הלקוח שלי מול החברה ומול השירות, תחשבו באם מתאים לכם התנהלות כזו בטרם אתם רוכשים מוצרים מהחברה. בנוסף: במפרט הטכני של האוהל נכתב שהאוהל עמיד לגשם; יתכן שהוא עמיד לגשם היורד על האוהל מחד, מאידך רצפת האוהל אינה עמידה בפני מים ומים עוברים אותה כמו במסננת. צביקה