עבדאללה גריל בשרים

חוות דעת על עבדאללה גריל בשרים

שלומי בולטין

14.09.2023

הגענו בשעות ערב המקום היה מפוצץ עד אפס מקום, ונראה שתמיד שם ככה מלא. למרות זאת לא חיכינו הרבה זמן למנות מרגע ההזמנה. האוכל היה טעים מאוד, ונראה שהכל טרי. לקחתי שיפוד אנטריקוט במידת עשייה מדיום והיה בדיוק במידת עשייה הנכונה. מאוד מומלץ

HA PANTHER

11.09.2023

החוויה שלי אחת המושלמות בגלל השפע בסלטים ובמיוחד השירות!!! אוראל המנהל נתן לנו שירות שלא קיבלנו באף מקום אחר כל מה שהיה חסר תוך פחות מ5 שניות הביאו אלוף מקום הצגה הפילה הצגה פשוט מושלם

שרון עמר

11.09.2023

פעם ראשונה ואחרונה שהזמנתי מקומות למסעדה הזו ובוודאי פעם אחרונה שאני וכל מי שהגיע עמי נכנס לשם!! מלבד העובדה שהאוכל טעים, מדובר בהטעיה של ציבור הסועדים ואני מזהירה את הסועדים שם שישאלו מספר פעמים את המלצר לגבי עלויות. הזמנתי מקום למוצש האחרון ל 15סועדים, התחלנו להזמין ושאלתי את המלצר לגבי מגשי הסלטים אם זה כרוך בעלות והוא אמר שלא. מספר פעמים שאלתי ואמר שלא. כך פיזר לנו על השולחנות מספר מגשים, לדברי מנהלת המשמרת שישבה שם במוצש האחרון מדובר ב"מגש לכל ראש". על כל מגש סלטים, מסתבר הם לוקחים 28 שקלים!! וכמעט לא נגעו באף סלט והכי מקומם שהמלצר הטעה אותנו ומנהלת המשמרת דגלה בדבריו ואמרה "אין מצב שיגיד דבר כזה הוא עובד פה כמה שנים". הגיע חשבון מנופח מאוד של כמעט 900 שקלים על כלום ושום דבר, למעט 4 שיפודים וסלט ירקות ו 4 צלחות חומוס, על זה ביקשו 900 שקלים!! המוקש,ראו הוזהרתם, הוא מגשי הסלטים. אני רואה את המסעדה הזו כגזלנית של כספים ממליצה לשאול מספר פעמים על עלויות, שכן אחרת אם לא - יעשו עליכם קופה. שיטת מצליח. אישית, לאוהבי ולאהובי, ממליצה בכל לשון של המלצה, להתרחק מהמסעדה הזו. גוזלים כספים שלא מגיעים להם על חשבון אנשים. פשוט תתביישו.

Aviran Cohen

01.09.2023

הייתי לפני כחודשיים עם שני חברים, הגענו כי "אצל עובד בכפר" לא היה מקום וזה היה בקרבת מקום, אז החלטנו לתת למקום אחר נסיון. אז ככה, האוכל היה טוב, לא מדהים, ברמה של סטקייה שמכבדת את עצמה ותו לא. עכשיו נדבר על מה לא היה טוב: * אקוסטיקה - פשוט נוראי, שומעים את הדיבורים של כולם בגלל התקרה הגבוהה, מרגיש כמו חדר אוכל ענק, לא מקום שתרצו לבלות בו הרבה זמן ולהנות מהאוכל בשקט יחסי. * שירות- ניכר בלבול בין המלצרים, נראה שלא הוכשרו כראוי (רושם אישי שלי מצפיה מהצד בצורת העבודה) * נקיון - כשהמלצרית הגישה חי את הסכו"ם היא פשוטו כמשמעו שפשפה את הלכלוך עם האצבע מהסכין והגישה לי אותה, ביקשתי שתחליף. בנוסף לסכין, גם הכוסות שקיבלנו לא עברו פוליש כראוי, לא מעורר חשק לשתות. לסיכום, אני באמת חושב שהבשר והסלטים היו נחמדים, אך במסעדת "אצל עובד בכפר" בקרבת מקום, אם תצליחו להזמין מקומות או בכלל להיכנס, תקבלו חוויה הרבה יותר מוצדקת לכסף שלכם.

מועדון סובארו וחברים בשטח

26.08.2023

נכנסנו בשעות הצהריים המקום לא היה עמוס במיוחד המלצרית נראתה כאילו היא עושה טובה שמדברת איתנו המחירים של הבשר לא כוללים תוספות ובשיקלול יוצא יקר מאוד יצאנו והלכנו לאכול בדוכן המהיר שלהם לקחנו קבב בלאפה ושווארמה בפיתה לא טעים לא ברמה של מקומות אחרים באזור חבל

עסקים נוספים בקרבת מקום לעבדאללה גריל בשרים

שדרות אליהו סעדון 128, אור יהודה, 6039729

שיפודי חזי

השלהבת 6, אור יהודה

שאול בשרים (בהנהלה המקורית)

העבודה 2, אור יהודה

אווירה
חמים וביתילא רשמית
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדה
ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
איסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםמתקנים: שירותיםתשלומים: כרטיסי אשראימאפיינים בולטים: שירות מהיר