באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Elad Ratzon
סיפור שהיה כך היה: יום שישי נסעתי עם המשפחה לסופש בצפון. לראת הצהריים ממש בכניסה לאום פחם נורה של חום מנוע החלה להבהב. היה יום חם מאוד. נכנסתי לתחנת הדלק ופתחתי מכסה מנוע לראות מה קורה שם בפנים. מזל שלידי עצר יוסוף. הוא ניגש והחל מיד לבדוק מה התקלה. הוא אמר שכנראה יש בעיה חשמלית במאוורר של הרדיאטור. הוא הציע להקפיץ אותנו ליעדנו (נסיעה של כחצי שעה) ולהשאיר לו את הרכב עם מפתחות כדי שיבדוק אותו במוסך. התלבטנו אבל מיד הסכמנו. יום שישי באזור אין מוסכים פתוחים (כולם בחופש). למחרת יוסף הודיע שצריך להחליף את המאוורר ונתן הצעת מחיר הוגנת. הוא החליף לחלק מקורי חדש והתקלה באמת הסתדרה. תודה!