וילה קסקדה

מלון ריזורט באבן מנחם (Villa Cascada)

6.9

וילה קסקדה

אבן מנחם, ישראל
( ? )

תמונות מוילה קסקדה

חוות דעת על וילה קסקדה

  • תמונה

    בלה אוגול

    09.08.2023

    מקום יפה, היהינו משפחה עם ילדים . לקחנו 4 צימרים . אז מתחם היה סגור ורק בשהילינו . כולם מאוד נהננו. בריכה , ג'קוזי, מטבח בנפרד ובכל צימר, תעסוקה לילדים. ממליצה בחום!

  • תמונה

    Nufar Levy

    07.02.2022

    שימו לב, השם השני של הוילה הזו הוא ''וילה קסקדה" והאמת, אני מאוכזבת מאוד!!!! השירות היה בסדר אבל מבחינת תחזוקה המצב גרוע. המצעים במיטתו תינוק היו עם עובש, יש מקלחות שאין בהם מים חמים בכלל, ויש נזילה מהמקלחוו כי זה לא אטום בתחתית, היינו צריכים לשים מגבות וגם אז ראינו שאין בכלל מים חמים. גם המים חמים נגמרו אחרי 2 אנשים בדיוק והיינו צריכים לחכות לפחות שעתיים כדי להתקלח שוב. צינור מחצי לכיור היה מפורק אז נזלו מים בארון. היו שאריות קקי בשירותים שלא נוקה, חסרות כפות כדי שיהייה לאכול. מבחינת אבזור מטבח, היו חסרים דברים, קערות ועוד.. לא חיכה לנו חלב במקרר אז היינו צריכים לבקש במיוחד שיביאו, וגם אז, שלחו לנו מיקום כדי שהלך לקנות לבד אז ביקשתי שיביאו בכל מקרה. היו קורי עכביש על הקירות. המדרגות רעועות. הגשם מטפטף על הג׳קוזי כי הגג לא אטום. בבריכה היום הרבה לכלוכים. לא היו מגבות לניגוב ידיים בשירותים. השלטים של הטלוויזיה היו מזעזעים, בקושי עבדו. המקלות סנוקר במצב ירוד. נכנסו לי קוצים לתוך העור ביד פעמיים וירד לי דם, זה היה לא נעים. בכמה מקלחות הסטנד שמחזיק את הדוש שבור, ממש לא נוח ולא נעים. חסרים שלטים למזגנים בכל חדר. המגירה של הסכום והצלחות והכוסות היה ממש מלוכלך. היינו צריכים לשטוף כל דבר לפני שהתשתמשנו. היו עוד הרבה דברים אחרים שממש לא מתאים לאירוח.

  • תמונה

    עודד שיין

    26.11.2021

    וילה הכי מפנקת שיש וחווית אירוח מדהימה ! התארחנו לחמישי-שבת , 20 אנשים כולל ילדים, בריכה מחוממת, ג'קוזי, שתי שולחנות גדולים , חדרים מפנקים וגדולים, קיבלנו הכול מעל ומעבר ! איציק הבעלים פינק אותנו על הבוקר בהפתעה במאפים טריים . פשוט כיף גדול! אנחנו מחכים לפעם הבאה ! המקום נקרא היום וילת לאונרדו ולא וילת קסקדה (הוחלפו הבעלים והמקום עבר שיפוץ).

  • תמונה

    Lior Fine

    31.05.2021

    לקחנו את הוילה בדקה ב90 ויש סיבה שהיא היתה פנויה, וילה ברמת תחזוקה נמוכה ,בריכה מחוממת שהחימום לא עובד! ,חשמל שקופץ, שלטים בלי בטריות ולא עובדים גם למזגן וגם טלוויזיות,,שרותים ומקלחת עם חורי קדיחה בקיר ואף לא מתלה או מקום אחד לשים בגדים ומגבות,,לא שווה את הסכום הגבוה שהם לוקחים ,,חבל כי למקום יש פוטנציאל

  • תמונה

    Itai Keidar

    04.08.2019

    הוילה סבירה, בריכה מקורה, ג'קוזי, הרבה חדרים ומקלחות בכל חדר, הרבה מקום וכל זה על פני השטח אך כשנכנסים המצב טיפה שונה: לא ניקו אותה לפני שהגענו רק העבירו סמרטוט, יש רק 2 שלטים למזגנים (יש 7 חדרים ועוד מזגנים בחללים משותפים) חלק מהטלוויזיות לא עובדות כי אין להן שלט, מנוע אחד בג'קוזי לא עבד. יש מדרגות לקומה עליונה שהן לא בטיחותיות הן למבוגר ובטח לילדים - הן פשוט סכנה, המקרר מקפיא כך שחלק מהאוכל קפא. אציין לחיוב כי בעל המקום פינק אותנו בלחמניות בבוקר, ודאג למיטת תינוק ולמיטת נוספות (היינו 23 איש) ולא הלחיץ לעזוב את הוילה

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה קסקדה

וילה משק 19

בית מלון באבן מנחם

אין שם רחוב, אבן מנחם, 22860

המועדון אבן מנחם סיטי

מוזיאון באבן מנחם

59, אבן מנחם

בית כנסת

בית כנסת באבן מנחם

53, אבן מנחם

בקתות הנוף הקסום

בית מלון באבן מנחם

אבן מנחם
(4.41)
לינה

מערת היין/ אחוזת היין

לינה באבן מנחם

56, אבן מנחם, 22860

צימר אוטופיה

מלון ריזורט באבן מנחם

אבן מנחם אוטופיה, 2286000

גבול החלום

בית מלון באבן מנחם

אבן מנחם
(3.99)
לינה

אחוזת שגית

לינה באבן מנחם

39, אבן מנחם, 22860
(4.84)
יקב

יקב לגזיאל

יקב באבן מנחם

אבן מנחם, 22860

בית כנסת אבן מנחם

בית כנסת באבן מנחם

אבן מנחם

מיקומו של וילה קסקדה באבן מנחם

הצג מפה