פשוט להיות

בית מלון באבירים

8.7

פשוט להיות

אבירים, ישראל
( ? )

תמונות מפשוט להיות

חוות דעת על פשוט להיות

  • תמונה

    raz zambel

    27.01.2023

    צימרים מפנקים, יפים ונקיים באזור שהוא מהיפים במדינה. קרן המקסימה טיפלה בנו בצורה מושלמת. חוויה מקסימה להתאווררות, טיולים, וקצת שקט. בקיצור מומלץ!

  • תמונה

    Shira boneh

    27.01.2023

    צימר מדהים באיזור כל כך יפה וכייפי, מומלץ מאוד❤️

  • תמונה

    יפעת בונה

    23.01.2023

    זכינו לסופשבוע מקסים בבקתות של קרן באבירים, בקתות חמימות, עטופות בחורש אלונים סמיך, כל מה שאנשים מהמרכז צריכים על מנת להעביר סופשבוע גלילי נעים!!

  • תמונה

    O BH

    19.07.2022

    Lovely place for families 👪. Brilliant location in the middle of the woods, nature all around🦋. Simple, clean but well equipped. Keren was available and gave us some great recommendations. We had a great time, looking forward to come back.

  • תמונה

    Li DG

    07.06.2022

    ‏קראתי את הביקורות שכתבו לפניי ופשוט לא הצלחתי למצוא קשר למקום שאנחנו היינו בו. ‏ראשית ומעל הכל הניקיון ואחזקה זה הדבר ששבר אותנו. הכל מתחיל בירידה מהרכב. אף אחד לא טרח לנקות ולנכש את השביל שהזכיר יותר שדה קוצים. הגעתם עם מכנס קצר? תרימו את התיקים באויר, תיזהרו לא להישרט מהקוצים ותתכופפו במעבר בגלל הענפים והצמחיה. מחוץ למבנה הכל עלים שנשרו מהעצים. לא מדובר ב״חיבור לטבע״, אלא בהזנחה, בלכלוך. אף אחד לא חשב לגרוף ולסדר כדי שנרגיש בנוח. ואז הכניסה. ‏ ניקיון? בכל רחבי הצימר, מבפנים ומבחוץ, היו קורי עכביש. בתקרה, דלת כניסה, מעקה וחדר אמבטיה. בכל מקום, כשבחלקם אפילו שרידי עכבישים (לא מהסוג הקטן..). אז בשום אופן אי אפשר להגיד שניקו את המקום. ממש לא! המקום פשוט לא נוקה זמן רב אם בכלל.. והאכזבה לא נגמרה בזה. אולי התרגלנו לפינוקים, ‏ועדיין, צימר בלי טלוויזיה ואינטרנט זה מאכזב. גם זה שאין תמי4, אבל לפחות שהקומקום יהיה נקי ולא מלא באבנית שעוברת עם המים לכוסות. ומה לגבי המיטות? כשזוג מגיע עם 2 ילדים קטנים, הוא לא מצפה לגלות ש3 ישנים בחדר אחד והילד השני לבדו בסלון. אכזבה עצומה. לא זכור לנו צימר שכל כך חיכינו פשוט לעזוב אותו.

עסקים נוספים בקרבת מקום לפשוט להיות

היורט באבירים

מלון ריזורט באבירים

אבירים

קפה וגבינה חפר

בית קפה באבירים

משק חפר, אבירים, 1380600

משק חפר

בית נופש באבירים

בית שלישי מימין 11 אבירים, 1380600

The House in Abirim

מלון ריזורט באבירים

מצפה אבירים, אבירים, 1380600
(4.73)
לינה

בקתות בית מאיר אבירים

לינה באבירים

חלקה 70, אבירים, 1380600

פיית היער

מלון לזוגות אוהבים באבירים

אבירים

בית האלה- הבית שלכם בצפון

דירת אירוח באבירים

אבירים, 1380600

Gabi's Forest House

דירת אירוח באבירים

אבירים, 1380600

צימר אינדיגו

מלון ריזורט באבירים

אבירים

אצל חנהל'ה

מלון ריזורט באבירים

אבירים

מיקומו של פשוט להיות באבירים

הצג מפה