באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Yaniv Zilberberg
תחנה נקיה, נוחה, *מעט מידי חדרי שירותים
אורנלדו שוורציגר
השירותים נסגרים אחרי עשר (למרות שהרכבת עובדת עד 12), יש אנשים שאסור להם להתאפק ובונים על השירותים האלו לפני העליה לרכבת. בנוסף, אין מקום לשבת ברציפים, נאמר לי שזה בגלל שבונים על זה שתיהיה תנועת רכבות תמידית, מגוחך, אפילו בתחנות בברלין יש מקום לשבת (כל שלוש דק רכבת). למרות כל זה, התחנה מאוד יפה ומזמינה.
Michel Asfour
ממש יפה. נקיה ומסודרת. הבעיה היחידה זה מכשירי תיקוף הרב קו לא עבדו באותו יום
Lizi Bandel
אווירה נהדרת. זמינות סבירה של קו R1. סוף כול סוף משהו טוב ומועיל למען אוכלוסיית המרכז.
Eran Gur
תפאורה יפה לאסון: השערים פשוט לא מתפקדים. רב קו חודשי לא עובר. תורים ובלגן. 3 שערים לכניסה ו3 ליציאה. זה פשוט לא מספיק.