מדיטון רשת מרכזים רפואיים בע"מ
מרכז רפואי בתל אביב - יפו (Mediton Medical Centers Network Ltd.)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-520-7474
עסקים נוספים בקרבת מקום למדיטון רשת מרכזים רפואיים בע"מ
מרכזים רפואיים בקרבת מקום למדיטון רשת מרכזים רפואיים בע"מ
A.S. Dolphin Medical Center | א.ש. דולפין שרותים רפואיים
מרכז רפואי בתל אביב - יפו
הרכבת 58, חדר 84, קומה 1, תל אביב-יפו
מאפייני העסק
מאפיינים אחרים
מתקנים: שירותיםנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
ליאור שאמס
חוויה נוראית מזלזלים באנשים ובזמן של אנשים
Uriel Cohen
ביקרתי במרכז מדיטון באר שבע. המקום היה בשיפוץ נרחב וממילא הכניסה היתה די מטונפת. אין שירותים במקום וצריך לעלות קומה למצוא שירותים. הפקידות בקבלה היו מאוד אדיבות. קיבלתי גם שובר לארוחת בוקר בסיום הבדיקות. חשוב לציין שצמתי 12 שעות לפני הגעתי ובסה"כ צמתי כ 14 שעות!!. חובה להביא משהו אתכם לאכול. הבדיקות די רצו מהר לשמחתי. גיליתי שאני בין היחידים שהגיע לבדיקות מקיפות. הרוב היו בדואים או פועלים שנשלחו לבדיקות והאווירה בהתאם. רופא העיניים אמר לי שאין הרחבת אישונים כי הבנות תמיד שוכחות להזכיר להביא מלווה. אבל כדבריו "אי אפשר לצפות מהן שיעשו משהו חיובי עם המשכורות שהן מקבלות...". מודה שהייתי בהלם. בבדיקת המאמץ זה שלפני עוד עמד שם בלי חולצה. בעיניי לא מכבד בכלל!. הרופא המסכם היה איש מאוד מבוגר שלא עשה עלי רושם טוב כלל ולא מצא מסמכים ובוודאי לא התייחס לכל הדברים שאני כתבתי בדוח הפתיחה. לא מומלץ!! תהיו בריאים
Viper XD
חבורת אפסים , ביזיון מה שקורה אצלכם בחברה וביחס ללקוחות, ממש ביזיון
ענת פלד יהלום
הייתי בסניף בהילטון תל אביב, קבעו לשעה 7.40 וזו השעה שקראו לי, בדיקות דם, אחרי קפה במקום, אחרי בדיקת שמיעה ונשימה, צילום חזה, בדיקת רופא שהיה ממש ממש נחמד וסבלני, אחרי ארגומטריה, כדי להימנע מתור לבדיקת עיניים, קיבלתי תלוש לארוחת בוקר טובה עם קפה בלובי של הילטון עם נוף לים, חזרתי לבדיקת עיניים, גם שם התקבלתי ע"י רופא סימפטי וסבלני, אז היתה לי חוויה טובה, עמידה בזמנים, אדיבות, כעבור מספר ימים התקשר אלי הרופא כדי לעדכן אותי בבדיקות עוד לפני שיישלחו למייל, בקיצור 10
didush
יש לי תור לרופא פרטי שם, אני מגיעה לבד והתקשרתי לוודא אם תהיה אחות או עובדת כלשהי שתכנס איתי, קיבלתי תשובה שלילית וגם חינוך שלא ביקשתי מהפקידה המזעזעת "את צריכה להערך לזה". דיברה ממש לא יפה. אמרה לי שהיא תעביר אותי למנהלת ובדקה איתה כנראה ולא העבירה אותי בסוף, חזרה אליי עם אותה תשובה בלי להעביר אותי. אמרתי לה שהיא כבר אמרה לי את זה והבנתי והתשובה של החוצפנית "אז למה את שואלת עוד פעם". על הפנים. בושה שזה השירות. בנוסף גם אם קבעתם תור תחכו מעל 40 דק אחרי התור שקבעתם. מניסיון של פעמיים במקום. זלזול בזמן של אנשים. מערכת מפגרת.