בננה ביץ חוף הצוק
מסעדה בתל אביב - יפו (Kai Beach tlv Cliff Beach/ קאי ביץ' חוף הצוק הדרומי)
8.2
בננה ביץ חוף הצוק
חוף הצוק הדרומי, Yunizman 17, תל אביב-יפו, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 50-490-3803
-
שעות הפתיחה של בננה ביץ חוף הצוק:
יום ראשון: 6:00 עד 23:00
יום שני: 6:00 עד 23:00
יום שלישי: 6:00 עד 23:00
יום רביעי: 6:00 עד 23:00
יום חמישי: 6:00 עד 23:00
יום שישי: 6:00 עד 23:00
יום שבת: 6:00 עד 23:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לבננה ביץ חוף הצוק
מסעדות בקרבת מקום לבננה ביץ חוף הצוק
מאפייני העסק
הצעות
אלכוהולארוחות לילהבירהייןמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדיםכיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירהחמים וביתילא רשמית
מתקניםיש בר במקוםשירותים
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדהארוחת בוקרבראנץ'ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהשירות בדלפקקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירותישיבה בחוץאיסוף מחוץ לחנותאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים בולטיםאחמקומות ישיבה על הגגספורטקוקטיילים מעולים
מאפיינים אחריםקהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Gali Segev
אני מתייחסת לחוף הצוק הדרומי יותר מבין השניים, למסעדה שבו - היחס אלינו היה מאד לא נעים, לא מכניס אורחים, רואה בנו רק ארנקים ולא את האנשים שהיינו. למרות שהזמנו מקום מראש ל 11 אנשים נתבקשנו לעזוב כי הזמנו רק שתיה (בירות, קפה, סודה וציפס) ואחראי המשמרת, גל (או לפחות זה השם שמסר לי) אמר שיש חובת הזמנה של 60 שקל לראש. בהפתעה ובלבול אמרנו שלא נאמר לנו ומה זה אומר, האם לא נוכל לשבת עוד קצת ולסיים את השתיה שבכוסות שלנו לפחות והבנו שלא. אחר כך גל התווכח עם גיסי שהוא לא התכוון שנקום מיד ושאפשר לסיים את השתיה אבל אנחנו הבנו אחרת ואמרנו לו שאפשר היה לומר את זה ככה, בהזמנה ולא ממש למעשה לגרש והוא טען שהיתה שזה לא מה שאמר אבלאם אנחנו כאלה וכחנים אז שבאמת נקום ונלך. אז הלכנו. זה היה יחס לא במקום, מתנשא ולא מכבד.
Shiran Talmi
אתאר את החוויה שלי מחודש שעבר, בשעת אחה"צ: המתנתי זמן רב למלצר, רק לאחר שנופפתי הגיע המלצר רועי ק. הזמנתי קוקטייל אשר הגיע לאחר זמן רב כ-25-30 דקות, זאת לאחר שעדכנתי את רועי שעברתי מקום ישיבה מאחר שהעישון מהשולחן ליד -הפריע. רועי הגיע וטען כי עליו לסגור את החשבון בגלל שאיני יושבת כבר באיזורו, הסברתי שכנראה ארצה להזמין עוד, אולם הוא טען כי הוא בכל זאת חייב לסגור חשבון. רועי שאל האם להוסיף טיפ, השבתי בשלילה. בתגובה התרעם ושאל למה נראה לי שאיני משאירה טיפ, והרים את קולו: "יא חצופה! יא אפסה! למה נראה לך שלא תשאירי טיפ?!" הסברתי שהשירות לא היה טוב ושאין כל חובה שכזו. בין היתר, המשיך לרטון ולנבל את פיו. ביקשתי את כרטיס האשראי שלי חזרה, והוא בתגובה זרק אותו לחול! יצוין כי במהלך האירוע הגיע המלצר אלון עמד ליד רועי, תמך בתנהגותו, עודד אותו, והוסיף: "עזוב אותה! שלא תבוא לפה יותר, לא נקבל אותה!" ועוד. מעולם לא חוויתי חוויה מזעזעת, אלימה ומזלזלת שכזו. מיותר לציין כי טיפ אינו חובה שבחוק, על אחת כמה וכמה כאשר השירות רע, אינו מקצועי ואף אלים. לאחר יצירת קשר עם האחראית במקום - ליאור, ועם הנהלת הבננה ביץ', נמסר לי ע"י ליאור ומעיין שהמקרה יטופל וכי אפוצה, אולם, מאז לא שמעתי מהם דבר, על אף שתזכרתי אותם במיילים ובמספר שיחות טלפון. עד היום אני חווה מצידם התעלמות בקשר לאירוע. עורכת לאחר התגובה: מדובר בחוף הצוק הצפוני, בחודש אוגוסט 2023 היו מלצרים העונים לשמות הנ"ל. בדקו גם את שיחות הטלפון והמיילים. יום נעים.
Noam Welt
השירות היה מעולה וכך גם האווירה, אני הזמנתי המבורגר וציפס, הציפס היה טעים אבל בהמבורגר היה בעיה הקציצה היתה לא טעימה וקצת שרופה יותר מידי. אבל חוץ מזה חוויה טוב. (למרות שהמחיר יקר).
בר שלוגר
נתחיל מזה שהשירות מזעזע ברמות! פעם ראשונה שאני לא משאירה שירות במסעדה ובתור מלצרית שמבינה שזה לא תמיד פשוט בחיים לא קיבלתי שירות כזה! המלצרים שמים עלייך פס, שעה על השעון ניסינו להשיג מלצר בזמן שהמלצר של ״האיזור שלנו״ נפנף אותנו, במקום לקחת הזמנות השתטה עם שולחנות וישב איתם והפיל עלינו שמשיה בלי לבקש סליחה ולעזור לנו!! שכביקשנו ממלצרית אחרת להזמין היא אמרה לנו שהיא עסוקה והתעסוקה היחידה שהייתה לה זה הסיגריה שהיא עישנה לנו מול הפנים. בקיצור ביזיון להתרחק מהמסעדה כמו מאש
Lior Barak
ישבנו שם ב-1/7 בשעות הערב. הבריזה מהים והמוזיקה נחמדה, כל השאר על הפנים; האוכל יקר, לא טעים והגיע קר, והכי גרוע - השירות. אמנם היה מלצר אחד שהיה יחסית נחמד, אבל מי שהזדהה כמנהל המשמרת או משהו בסגנון, היה חצוף, גס רוח ועל גבול האלים. כמובן שגם החליט להגיש לנו חשבון על דעת עצמו. ממליץ להתרחק או לחילופין, בעלי המסעדה צריכים לעשות בדק בית וללמד את עובדיו ובעיקר מנהליו כיצד לתת שירות.