באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Lea Sellam
לא נחמדים בטלפון , שיתפתי את החששות שלי ממכבסה אחרת שהרסה לי את הבגדים ולא קיבלתי הקשבה או מענה רק התנשאות ״שאצלנו זה לא ככה״ ונשארתי עם תחושה של ״בעיה שלך ״. הוא הרים את קולו ולא היה נעים והתווכח איתי במקום לשמוע את המצוקה שלי . ולא ברור בכלל מה הקטע. בסוף השיחה גם ניתק ולא התנצל . שירות זה לא . אכזבה של ממש.
Niv Klayman
התקשרתי ביום שישי בבוקר ובדקתי לגבי האפשרות לגיהוץ. נמסר לי שגיהוץ יהיה אפשרי רק מהשעה 10:00. שאלתי בנימוס האם יש אפשרות להקדים (בתשלום) אך עוד לפני שסיימתי את המשפט נאמר לי ״הלוח זמנים שלך, הוא שלך והוא לא מעניין אותנו״ והשיחה נותקה.
רוי הכספי
זבל של מקום. ניתקו לי בפנים מכיוון ששאלתי שאלה. שירות גרוע. עובד חוצפן עונה לטלפון ומנתק לך אם לא נראית לו השאלה
Eliyahu Arlev
בפעם הראשונה הכל היה בסדר בפעם השניה הם נעלמו. לרוב לא עונים לטלפון כשלבסוף עונים מפנים אותי ל"סניף" שבו לא עונים כלל כבר שבועיים אני לא מצליח לקבל את הכביסה שלי ויש לי ספק אם אקבל
Maor Moiguer
כשמתקשרים למכבסה הזאת, השיחה מופנית בכלל למכבסה אחרת, "המלאכים" עם דירוג נמוך בהרבה - ואחרי שהזמנתי מהם שירות גם הבנתי למה. הזמנתי משלוח כביסה. אמרו שיגיעו תוך שעה. אחרי ארבע שעות מגיע השליח שנראה כאילו הוא עצבני שבכלל קראתי לו. יום אחרי, אני שומע בום גדול ורואה שהשליח פשוט הטיח את שקית הכביסה על הדלת של הבית, בלי לדפוק או אפילו להודיע בשום דרך שהוא מסר אותה. הכביסה הגיעה עם ריח *חריף* של דלק וציפית אחת של כרית פשוט לא הגיעה, דבר שמחייב עכשיו לקנות סט חדש של מצעים. כשהתקשרתי, הרגיש שהם עושים לי טובה שבכלל מדברים איתי. אמרו שיחפשו את הציפית ולא הציעו שום פיצוי. שירות מזעזע ואחרי שאני שקראתי ביקורות על "המלאכים" גיליתי שאני ממש לא היחיד שחושב ככה.