באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Omri Deutsch
שירות מאכזב מאד, מאבדים בגדים ואין עם מי לתקשר
Daniel Cohen
לא מומלץ. יחס מגעיל ללקוחות טובים.
Udi Brisker
הכל חזר מקומט ומקופל בצורה כזאת שאי אפשר ללבוש את החולצות מבלי לגהץ אותן לפני. You had one job...
Kobi Rubin
משתמשים בהם באופן קבוע לשירותי גיהוץ כבר מעל ל5 שנים. שירות אמין ואדיב, מחירים הוגנים ולא היו לנו בעיות איתם בכלל. הבעלים והעובדים בסניף מאוד נחמדים ושירותיים, ממליץ בחום.
Koren Hirshberg
המכבסה מתנהלת בשירות מביך ומביש, יחסי אנוש מתחת לכל ביקורת השירות מגעיל ויחס מזלזל. הבאנו חולצה מכופתרת בצבע תכלת עם כתם של קפה, החזירו לנו אותה עם כתם אבל מגוהצת, כמובן שלא ווידאנו כי מי חשב שצריך לוודא מכבסה שמחזירה לי חולצה מגוהצת. הבן זוג שלי בא ללבוש בבוקר את החולצה לעבודה ומצא את עצמו נותר ללא בגדים, כיוון שלא יידעו אותנו שהכתם לא ירד. לאחר מכן חזרנו למכבסה על מנת לבקש להוריד את הכתם והתלוננו כי הם לא הורידו ולא יידעו אותנו, האישה בדלפק התחילה לצעוק ולהתעצבן ולא לקחה אחריות על השירות המבייש שלהם. השארנו את החולצה במכבסה, ומצבע תכלת היא חזרה בצבע לבן, המכבסה לא יידע אותנו לא שאלה האם זה בסדר להרוס חולצה ולהחליף לה צבע לגמריי! אחרי שהתלוננו וביקשנו הסבר והחזר כספי על החולצה היקרה, המנהל צרח עלינו והתעצבן. ממש לא ממליצה על המכבסה, השירות שלה והיחס המזלזל שלה לאורך כל הדרך וכל פעם מחדש. המכבסה לרגע לא התנצלה ולקחה אחריות על ההתנהלות שלה ורק הטיחה בנו האשמות . לא ממליצה בכלל! השירות מגעיל ויחס מזלזל !