גאדג'ט-ליין - מימד חדש של מתנות
חנות מתנות בתל אביב - יפו
8
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-574-4086
-
שעות הפתיחה של גאדג'ט-ליין - מימד חדש של מתנות:
יום ראשון: 9:00 עד 19:00
יום שני: 9:00 עד 19:00
יום שלישי: 9:00 עד 19:00
יום רביעי: 9:00 עד 19:00
יום חמישי: 9:00 עד 19:00
יום שישי: 9:00 עד 13:30
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לגאדג'ט-ליין - מימד חדש של מתנות
פיצ'פקעס - פשוט לקנות נכון
חנות הכל לבית בתל אביב - יפו
שדרות המעפילים 36, לה גווארדיה 23, תל אביב-יפו, 6761831
מספרת כלבים וחנות לחיות דנור אירנה פישר
חנות חיות בתל אביב - יפו
שדרות המעפילים 33 פינת, לה גווארדיה 21, תל אביב-יפו
מאפייני העסק
מתקנים
Wi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיובמזומן בלבדתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירותאיסוף מחוץ לחנותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
הצג עוד מאפיינים
Luda Lukshenko
חווית הקניה לא נעימה בכלל. המוצרים באיכות מאוד נמוכה והיחס ללקוח מזלזל. המוצרים שקניתי, שלחתי חזרה לחנות כי לא היו תקינים. לקח חודשיים לנהל איתם משא ומתן עד שקיבלתי זיכוי וגם חייבו אותי בדמי ביטול. חבל שלא קראתי את התגובות כאן לפני...
אלירן שרעבי
מוצרי עלי אקספרס במחיר מופקע , שירות החזרה הגרוע בהיסטוריה לא מספיק שהייתי צריך לנסוע לחנות פיזית כדי להחזיר את המוצר , עבר יותר מחודש ושום זיכוי לא נראה באופק + אין תגובה אחרי ששאלת מה קורה עם הזיכוי
Hilit Roth
רכשתי פנסי לייזר לילדים. כביכול הזמנה קטנה ולא יקרה ולמרות זאת השירות היה מעל ומעבר. אדיב מהיר ומסור בצורה יוצאת דופן. הרגשתי ממש אכפתיות מרמת ההזמנה והרכישה ועד האספקה. ממליצה בחום.
Daniel Kincaid
שירות אדיב מהיר, עם מלא סבלנות והסברים ברורים. ההזמנה הגיעה יום למחרת, ארוזה להפליא. ממליץ בחוץ לקנות מהם!
Giuseppe Strenger
ביקורת עסק כללית: חנות (פיזית) חמודה עם מגוון די רחב של מוצרים. מוכרת שירותית ואדיבה מאוד. עם זאת, המוצרים אינם מתאימים לשימוש אישי אלא יעילים כמתנה מהסוג שתתנו כדי לצאת ידי חובה — ולא למישהו שאתם מחבבים במיוחד או צפויים לפגוש שוב בעתיד. כלל המוצרים בכל הקטגוריות ובכל טווחי המחירים ללא יוצא מן הכלל הינם מוצרים מאיכות ירודה מאוד וללא שום פירמה מאחוריהם — כולם מיובאים מסין בלבד ואף נמכרים במאות אחוזים יותר מהעלות הריאלית שלהם — כאלו שכל לקוח פרטי יכול להזמין ישירות מעליבאבא ודומיו בחמישית המחיר. חווית קנייה אישית: ידעתי את כל זה מראש, אך מאחר שחיפשתי מוצר מסוים שאין להשיג במרבית החנויות (שעון אנלוגי מעורר ''פעמונים'') בהקדם — נסעתי לחנות כדי לרכוש אותו. במלאי היו 2 עותקים של המוצר המבוקש וכבר בזמן הרכישה המוצר לא עבד ולכן החליפו אותו בזה האחר. זה נתן לי אינדיקציה לכושר התפקוד של המוצר ואיכותו, ולכן הדגשתי למוכרת שאם המוצר לא יעשה את המינימום המצופה ממנו -- אחזיר אותו. היא הנהנה (ונתנה לי הרושם שבסך הכל זה לא עסק שמחפש לדפוק לקוחות כמקור הכנסה עיקרי). כמובן שפחות מ24 שעות מרגע שחנכתי אותו השעון פשוט הפסיק לעבוד ומחוגיו נתקעו על אותה שעה. מיד קיפלתי אותו חזרה יפה לאריזה והלכתי לרכוש מוצר מקביל אך איכותי ואמין, מתוצרת קאסיו, בחנות אחרת (שעובד 'כמו שעון'). בגלל חגי הפסח התעכבתי קצת עם החזרת המוצר, ולהפתעתי הרבה, מנהלת החנות (שהתעלמה ממני לחלוטין ורק תקשרה עם המוכרת כדי להנחות אותה) קבעה שבגלל שהגעתי יומיים לאחר ה-14 יום (שהנחתי שהם ימי עסקים, ואם כך טרם חלפו — אך לא, כל שבת וחג נספרו) — אוכל רק להחליפו בפריט אחר ולא הסכימה בשום פנים ואופן שאזדכה על המוצר הפגום (שכאמור רכשתי בתום-לבי ושלא נעשה בו שימוש כלל). לאחר כ-45 דקות בהן סרקתי את כלל המוצרים בחנות על-מנת למצוא משהו שיהיה לי איזשהי תועלת בו — לא מצאתי דבר ונאלצתי לקחת משהו מטופש שישר נקבר בבוידעם. היעדר ההיגיון הבריא והשכל הישר שהמנהלת התעקשה להפגין (בנוסף לנתוני הפתיחה של מוצרי החנות שציינתי לעיל) הבהיר לי בבירור שאין שום מצב בעולם בו אחזור לחנות הזאת או אמליץ לאדם כלשהו לקנות שם מוצר כלשהו אלא-אם-כן אני רוצה ברעתו. אז שמרו עצמכם מחנות/אתר זה ובחרו בכל אלטרנטיבה שקרוב לוודאי תהיה טובה ואיכותית מזאת — ואף זולה יותר ביחס לערכם הריאלי של המוצרים.