באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Ornela Iticoviti
אין מקומות ישיבה בכל החנות מאוד לא נוח
liran koren
רשום שפתוח ב 9.30. לצערי רק ב 10.00
viktoria sapayev
אין על ברשקה, באמת כיף גדול להכנס לסניף, אבל לא תמיד יש מידות
dikla Pinhas
חברה דוחה וגנבת כסף מלקוחות! לפני שנה וחצי קניתי כפכפים בשווי 130 שקל ולאחר פעם אחת שנעלתי אותן נהיו בהן פסים שחורים שלא יורדים נגשתי לסניף כדי שיתקנו או שייתנו החזר כספי המוכר בחנות אמר שהוא שולח את הכפכפים לשירות ויודעו לי עד שבוע האם יתקנו או שיחליפו את המוצר מה שלא קרה ולא יצרו איתי קשר לאחר מכן הגיעו ימי הקורונה ואיתם הסגר ולאחר שלושה חודשים שפתחו את הקניונים מחדש טילפנתי כדי לראות מה קורה הנציגה דיברה איתי בזלזול ורק רצתה להעיף אותי מהקו לאחר כמה פעמים שהתקשרתי והסברתי שאני נוסעת לגור בחול ושאני רוצה לדעת מה קורה עם הזיכוי הנציגה אמרה שעדיין אין תשובה כשחזרתי לארץ הגעתי לדרוש מהחנות עצמה את הכסף שלי גם שם זלזלו בי מנהלת הסניף וכן הנציגה מהשירות יחס כזה לא קיבלתי מעולם פשוט תתביישו לכם ברשקה ישראל!
אורי רז ארגמן
חחחחחחח האזור של הבנים הוא כמו רבע של הבנות