מרפאה וטרינרית ד"ר דניאלה מילר
וטרינר בתל אביב - יפו
9.3
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-566-4696
-
שעות הפתיחה של מרפאה וטרינרית ד"ר דניאלה מילר:
יום ראשון: 9:00 עד 13:30, 17:00 עד 19:00
יום שני: 9:00 עד 16:00
יום שלישי: 9:00 עד 14:00
יום רביעי: 9:00 עד 16:00
יום חמישי: 9:00 עד 13:30, 17:00 עד 19:00
יום שישי: 9:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למרפאה וטרינרית ד"ר דניאלה מילר
וטרינרים בקרבת מקום למרפאה וטרינרית ד"ר דניאלה מילר
מאפייני העסק
מאפיינים אחרים
קהל: ידידותי ללהטב"ק+מתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
Tal Arnon
דניאלה מקסימה, תמיד עוזרת בחיוך ובאהבה
יסמין אדלן
אלופה! רגישה, מקצוענית ואוהבת מאוד בעלי חיים!
Guy Erez
מעולם לא חוויתי סינון מעליב ופוגעני כמו כאן! הגור שלי טופל במרפאה לראשונה בנימוס, הגיע למעקב וזכיתי לייעוץ בוואטסאפ, ובביקורי אף הוצע לי לעשות מנוי שנתי. לאחר שעדכנתי בוואטסאפ כי נראה שהבעיה נפתרה, נאמר לי בהתכתבות שלהמשך ייעוץ יש לקבוע תור - דבר סביר לחלוטין, הרי היא לא עובדת בחינם. לאחר יומיים, כשהבעיה המקורית חזרה(!) - וכשאני מדגיש כי ברצוני לקבוע תור (ולא לקבל עזרה בחינם), נאמר לפתע שאין תורים בזמן הקרוב - וכי כדאי לפנות למרפאה אחרת, תוך שהם שולחים לי את התיק הרפואי - ובעצם מבהירים שהם שולחים אותי הלאה ועליי למצוא מקום אחר כדי לקבל טיפול רפואי. הייתי בהלם, וכשביקשתי הבהרות, הרי רגע קודם הוצע לי לקבוע תור בהתכתבות - והנושא לשמו אני מגיע טרם נפתר - נאמר לי שהנושא הסתיים והם מאוד עמוסים (״הסתיים״ הוא לא, הוא לכל הפחות הושהה או נפתר זמנית בזכות אנטיביוטיקה, וחזר עם הפסקתה). הגעתי פיסית לאחר מספר ימים, מנסה להבין מדוע אני זוכה ליחס כה מעליב - ובעצם סינון של ממש בלי שגרמתי רע, שמעתי מהעוזרת כי הווטרינרית תהיה בקרוב בחו״ל ועוד מעשיות. כשהווטרינרית שמעה את תלונותיי ותחושותיי, ועד כמה אני פגוע מהיחס והבחירה האקראית שלא לטפל בי ללא סיבה (הקבלה לשבועת היפוקרטס, למשל, והלם כללי על הסאבטקסט ללכת לחפש מקום אחר), יצאה החוצה - אמרה שמדובר בשטח פרטי ושזכותה לסנן ולבחור במי לטפל (״יש המון מרפאות אחרות באזור״). מהר מאוד ציינה כי אני מטריד אותה ופועל באלימות ויהיה ״לא טוב״ אם אמשיך. כלל לא עניין אותה להסביר, להתנצל על התחושות, או לשמוע את איך שאני מרגיש. באמת שקשה לי להסביר התנהלות חריגה שכזו וסינון כפי שתואר - במיוחד היות ולא נראה שמדובר באדם אלים - אך נראה כי קיימים פרמטרים ספיציפיים בהם צריך לעמוד כדי ״להתקבל״ למרפאה. אולי עצם ההתלבטות אם לעשות מנוי (שיקר בכ-50% ממקומות אחרים) מהווה סיבה כזו, אולי ״לבוא לא טוב בעין״, או בעיה שעלולה להיות מאתגרת מדי ולא שווה את המאמץ עבורה. למען הסר ספק - התנהלתי לכל אורך הטיפול וההתכתבויות בנימוס - כפי שאני מתנהג תמיד, עד לרגע בו אני חווה כזו התנהלות (וגם אז - לא הרמתי את הקול).
Nadav Peretz
לקוחות של ד״ר דניאלה בחמשת השנים האחרונות. שירות מקסים ואדיב לכל אורך הדרך. ממליץ בחום רב.
סיוון האדומה
15.4.23 רוצה להגיד לכל מי שיש לו ילד ורוצה את הטוב ביותר אבל באמת את הטוב ביותר בשבילו אז רק דניאלה ! אין מילים לסבלנות.למיקצועיות.ליושר . לאהבה . הוטרינרית והאישה המדהימה ביקום . הדוכס שלי היה מאוהב בה ואין ספק שאם יגיע יום שאביא עוד ילד זה יהיה רק אצלה . תודה לך דניאלה. תעשו לעצמכם טובה... ד"ר דניאלה מילר