באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Gregory
Приятные апарты. На выходные самое то!
Ronald Long
AspenTLV Vacation studio
קרינה סגיטוב
הגעתי עם בעלי, ועם שני הילדים שלי לבניין, יש לציין שהתקשרתי לפני למספר שלכם דרך האפליקציה, לוודא את ההזמנה, ולבדוק על ניקיון ונראות החדר, הנציג שלכם שענה לי שלח לי גם תמונות לפאלפון, יש לציין שאין שום קשר בין התמונות לאיך שנראה החדר. הם היו מאד מלכלכות, וילונות מלוכלכלים, ריהוט מאד ישן, ריח מאד לא טוב וצחנה. מעבר לכך שגם הצאק אין הם איחרו בשעתיים בטענה שהם מנקים את החדרים , כי " אלו שהיו לילה קודם בסילבסטר לא קמו".. מעולם לא ניתקלתי בכזה חוסר התאמה בין הזמנה למציאות, גם אלו שחיכו לחדרים שלהם כמובן לא הסכימו להשאר ודרשו ביטול ועמדו להתווכח עם מי שנכח שם. יש לי שני ילדים קטנים אחד מהם בעל צרכים מיוחדים אני בטח לא אעמוד לבזבז עוד זמן מעבר לשעתיים שכבר השאירו אותנו שם עד לקבלת החדרים, שזה מכעיס בפני עצמו. הייתי צריכה אחרי נסיעה מהצפון לנסוע ברחבי תל אביב לחפש מלון פנוי. לא מספיק זה הבעלים גם לא לוקחים אחריות על העוגמת נפש הזו ופשוט דוחים את הטענות.
Hailey