באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
הדר רוט
היי לכולם, הזמנתי חדר במלון גורדון ביץ' עם סקפטיות עד כמה בכלל זה יהיה טוב . בהחלט מיקומו מצוין, ממול בריכת גורדון ליד כל המסעדות וחופי הים. החדר שקיבלתי היה משופץ, נקי ונעים המקלחת יחסית קטנה, נוף מצוין לים. המלון עצמו בנוי לרוחב ולא לאורך והכניסה אילו משונה קירותיו צבועים בורוד פוקסיה כהה (שיא הדרמטיות) ארוחת הבוקר היתה מאוד מפתיעה ברמה גבוהה! לסיכום: התמורה בעד התשלום היתה מספקת ! היתה חוויה מצויינת ! רק מראש שתדעו אין חניה מסודרת למלון! בהצלחה בנופש
נהוראי דדון
רוצה לציין את מלון לאונרדו גורדון ביץ במילה אחת! מושלם!!!!!!! מהסמנכלית לצוות הקבלה לקבטים לבריכה לשירות חדרים ובעיקר לשומר בכניסה לכולם באמת מומלץ לכולם ותפסיקו להיסתכל על תגובות רעות רק טובות(רעות תמיד אפשר לחפש על אזור חנייה או בריכה קטנה) אבל הטוב מתעלה קודן כל מלון יפה מסודר נקי שירות חדרים טובים אוכל בבוקר ובערב בשישי טעים מאוד חדר כושר רמה גבוהה בריכה נקייה מסודרת כולל מלא מקומות ישיבה מיקום מושלם צוות מלון אלופים מהסמנכלית עד לקבלה ולאחרון העובדים המלון מושלם רק לשמר את המושלם תודה רבה ונשמח תמיד לבוא עוד בעזרת השם 🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽
hava hazut
המלון מפורסם כמלון בוטיק. בוטיק זה לא המלון לא נקי .מקלחות קטנות להחריד שאין לי מושג איך זה עבר . חבל מאוד שאתם לא נותנים את הדעת על הדברים האלה ולוקחים את האורחים כמובן מאליו .
ניסן דהן
פעם שניה שלי במלון לקוח חוזר , הפעם הזו חוויה מזעזעת , אשתי היתה בחדר לבד במיטה אני יצאתי מהחדר להביא אוכל , מישהו מהעובדים דפק 3 פעמים בדלת לא חיכה לתגובה ונכנס לחדר נשאר בחדר עד שאשתי קמה מהמיטה וצעקה עליו לצאת מהחדר ! חדירה לפרטיות אשתי בטראומה , כל פעם שאני נכנס לחדר מוודא שזה אני בחשש , החלק שיותר גרוע אפילו מזה שנכנס ללא רשות לא הגיב ברח משם , זה כשדיברתי עם מנהל המשמרת ראובן הגיב בזלזול לחוויה שלנו , נתן דוגמה שטעויות קורות כמו שמישהו יכול לדרוס אותי בטעות , שיקר ואמר שהעובד שלו לא נכנס לחדר כלומר לא בדק במצלמות ולא התייחס ברצינות לאירוע , וכשלא קיבלתי את היחס שלו פשוט אמר לי לא מעניין אותי תלך להתלונן והלל מהשיחה , אפילו בפעם השניה שאשתי הלכה לדבר איתו כדי להסביר לו את החוויה שעברה גלגל לה עיניים וגם חייך וצחק וכשהגבתי על הזלזול שלו קם והלך מהשיחה שוב, חוצפה ממליץ לכם לא להתקרב למקום שלא מכבד פרטיות של לקוחות ולא לוקח אחריות ומזלזל
r.g t.7
התארחנו רביעי חמישי שהיו יותר מדי נתחיל מזה שכניסת המלון לא ברורה, חיפשנו את הכנסיה עשרים דקות. הכניסה מתחת לאדמה, עם ריח של ביוב כמו בתחנה מרכזית זאת הייתה ההרגשה החדר לא היה מוכן ואמרו שישלחו לנו הודעה ברגע שהחדר יהיה מוכן. המתנו שעתיים וחצי ואחרי שלא קיבלנו שום הודעה הגענו לקבלה ואז נזכרו לומר שהחדר מוכן שתי המעליות איטיות, אין מספיק מקום לאורחים. לא פעם חיכינו למעלית שאחרי כי המעליות עמוסות החדר חשוך מאוד, כמעט ללא תאורה, המקלחת קטנה מאוד, אחרי שמורידים את המים באסלה המים ממשיכים לרדת בלי הפסקה עשר דקות המקרר לא עבד כשהתקשרנו לקבלה שמישהו יבוא לסדר אמרו שיבוא לתקן ואף אחד לא בא ניסינו להכנס לבריכה כמה פעמים במהלך היום, בגלל שהבריכה בגודל של גיגית, לא היה מקום ומעבר לכך גם לא היו מקומות ישיבה בשעה שש בערב ניסינו שוב לעלות לבריכה, יחסית לא היו הרבה אנשים. הבריכה הייתה מסריחה, מלאת שערות. אנשים מתיזים מים וקופצים ואף אחד מהצוות לא מעיר. בריכה קטנה ומסריחה. המזגן הפסיק לעבוד באמצע הלילה בצק אין גם לא נתנו להאריך בטענה שהמלון בתפוסה מלאה איכשהו הצלחנו להעביר שם את הלילה בהחלט מלון לא מומלץ