באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
מרואה מוסא
אחלה מקום נוף מהמם השירות מצויין אין מה לציין ממולץ ברמות♥️♥️♥️
shayhamiasya
פער גדול בין התמונות למציאות, היחס של עדיאל נחמד וזה הדבר הכי טוב שאפשר להגיד על המקום חוץ מזה מקום מתוחזק ברמה נמוכה ביותר, ברמת זלזול במי שמגיע להתארח שם, ברז שבור, חוטי חשמל חשופים, מלוכלך, קורי עכביש, גקוזי עם ריקבון, אקוסטיקה גרועה. המון פונטיאל ויותר לשפר לשפר לשפר.
רבקה פלדמן
היינו בסוף שבוע עם כל המשפחה, מבוגרים וילדים, לאחר שהתרשמנו מהתמונות ומההמלצות באינטרנט. אבל אכזבתינו היתה גדולה. הדבר החיובי היחיד היה היחס והזמינות של בעל הצימר (עד שכתבתי לו את תלונותי ועל כך לא הגיב). התלונות העיקריות היו על תחזוקה לקויה מאוד בכל החדרים וגם בחצר ובבריכה, חוסרים בחדרים, לכלוך בתוך החדרים ובחוץ. לא ממליצה.
neta mesilaty (נטע מסילתי)
הגענו למתחם כמה משפחות. עדיאל נחמד ושירותי, אך לצערנו גילינו שרמת התחזוק של המקום נמוכה מאוד. החל ממטבח לא מאובזר, מקרר ומיקרוגל מלוכלכים מאוד, דרך מזרונים עם מצעים מלוכלכים לילדים, ריהוט חוץ מלוכלך, חרקים מתים שהצטברו בצדי הבריכה לאורך הזמן ועד ג'קוזי באחד החדרים שנראה מפורק ולא בטיחותי. חבל, המקום יפה ועם פוטנציאל! ריכזנו לעדיאל בכתב את כל הליקויים, אך הוא בחר שלא להגיב, ולכן החלטתי לכתוב פה.
זיד אבו זידאן
התארחנו במתחם 4 משפחות בתאריכים 25-27/4/22 מתחם מומלץ מאוד למשפחות עם יחס ושירות מעל למצופה. בריכה ענקית מקורה ובאמת מחוממת. מומלץ מאוד,תודה רבה עדיאל אנחנו עוד נחזור😁