באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אורטל אליעז
בעל המקום בחור מקסים רק חבל שלא מלמד את הנוער קצת יחסי אנוש ותודעת שירות ניגשתי לאסוף חבילה אפילו לא מסתכלים עלייך מדברים אלייך תוך כדי הליכה אתה מרגיש שהם סובלים או עושים לך טובה שעונים או בכלל עוזרים שולחים אותך מאחד לשני כאילו מדובר בבנק לא פחות ולא יותר חבל מאוד והבעיה שאין אלטרנטיבה אחרת
אתי מיסס
מאוד נחמד
Avi Actimail
הביקורת מיועדת לגוגל. אי אפשר להציג ביקורת רצינית כוללת למרכז קניות, לביג, לקניון וכד' שכן, במקום זה נמצאים עסקים שונים שחלקם עם ביקורת חיובית וחלקם עם ביקורת שלילית והביקורת צריכה להתייחס לעסק מסוים ולא למתחם כולו.
אלינה וולקוב
יחסי אנוש אין שם. גם לא חבילות. מאבדים חבילות, משקרים, מאשרים בשמי משלוחים שלא קיבלתי, והבנתי שאני רחוקה מלהיות היחידה שבהלם מהיחס שלהם. הגשתי תלונה לדואר ישראל וכל מי שנפגע מהם תגישו גם. הגיע הזמן שיפתחו בשלומי נקודת מסירת דואר אחרת. הם פשוט לא טובים בזה בלשון המעטה.
שרית עמיאל
יש שם מאפיה וקיוסק החמניה עם שירות מדהים ואלה אוכל , מוצאים שם הכל ממתנות ובלונים ואפילו מוצרי ים במחירים פצצה ותמיד עם חיוך