מרפאת כללית סמייל רמת ישי
מרפאת שיניים ברמת ישי (Clalit Smile clinic in Ramat Yishai)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 4-983-6282
-
שעות הפתיחה של מרפאת כללית סמייל רמת ישי:
יום ראשון: 8:00 עד 20:00
יום שני: 8:00 עד 20:00
יום שלישי: 8:00 עד 20:00
יום רביעי: 8:00 עד 20:00
יום חמישי: 8:00 עד 20:00
יום שישי: 8:00 עד 13:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למרפאת כללית סמייל רמת ישי
מרפאות שיניים בקרבת מקום למרפאת כללית סמייל רמת ישי
ד"ר באדר - מומחה לשיקום הפה ברמת ישי - מרפאת מומחים ברפואת שיניים
מרפאת שיניים ברמת ישי
חורש האלונים 10, רמת ישי
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםתכנון: מקבלים מטופלים חדשיםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
Shlomi Ohayon
נדיר ביותר שזהו הציון שאני נותן (1/5) אסביר : * התחיל בבלאגן בתוכנית הטיפולים. * בנסיון לברר ולסדר את הבלאגן - קיבלתי הסברים לקונים ממנהלת המשמרת, חוסר סבלנות מלווה בשפת גוף לא נעימה כלל. * חויבתי על טיפול סכום לא נכון פי 16 מהמחירון, ללא פירוט חיוב , ללא הסבר, רק קבלה למרות שביקשתי שוב ושוב לקבל הסבר. * בברור למחרת למה זהו הסכום, התחילו אי דיוקים ביחס ליום הקודם, הגובלים בזלזול באינטיליגנציה ומריחת האמת. נותרתי עם תחושת חשש כבד, שכן אם כך מתייחסים ומנהלים את תוכנית הפה שלי, שהרי האסון לא יאחר לבוא . מחכה לשיחה עם מנהלת הסניף :/ ארצה להוסיף שיש גם פקידות אחרות נהדרות בקבלה, מקצועיות ולבביות ורופאים טובים ומקסימים. עדכון, מנהלת הסניף היתה מקצועית מאוד ועיניינית. החלטתי לשנות מציון 1, ל-3 נייטרלי, למרות החוויה הלא נעימה שהיתה, ולתת נסיון נוסף.
יונתן שחר
נמצא בטיפול גשר במקום במשך שלוש שנים. לאורך התקופה הזאת סבלתי מחוסר זמינות קיצונית של רופאים, יחס אדיש , לחכות המון זמן לתורים שנקבעים חודשיים מראש, וזירוז זמן הטיפול עקב לחץ. מאוד מאוד ממליץ לכל מי שיכול להימנע מהחוויה הנעימה הזאת.
Anna Gruzman
השירות בקבלה מתחת לכל ביקורת. לא נותנים תמיכה ושירות אם אתם מגיעים מביטוח פרטי.
Max Gruzman
הצוות בקבלה פשוט מזעזע, מרגיש כאילו הגעת לשוק ולא למרפאה. לא נותנים שירות, לא עונים לטלפון. לא חותמים על טפסים לביטוח. בקיצור, להימנע!
Romain Vatine
לצערי שוב מתאכזב נהדרות ולא בפעם הראשונה. חיכיתי במשך שעה לתור שנקבע לי מראש, בכל הזמן הזה אנשים שהגיעו אחריי נכנסו לפניי, רק לאחר שלוש בקשות לבסוף בדקו מול הרופא והוא הכניס אותי, אבל לא רק שלא התנצל על העיכוב אלא טען שהוא חיכה שלוש שעות אצל רופא אחר ולכן אם אני לא מרוצה על כך שהמתנתי שעה זו הבעיה שלי. אין צורך לומר שלמרות הצורך בטיפול יצאתי מהחדר.