באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Ronit Yunovitch
הרבה פעמים כשפונים אליהם אין להם מוניות. זה שירות אין מוניות
Roye Hay
שירות גרוע, צלצלתי והיו מאוד מאוד לא נחמדים, חוזר סבלנות
Valerya Steel
Horrible customer service, argumentative drivers who refuse to identify themselves, very unsafe. Prepare to be cursed if you ask for the music to be lower, or complain about anything. בעברית: שירות זוועה, קללות, חוצפה שאין לתאר
Bracha
לא הייתה מונית פנויה... הייתי צריכה ממש ממש דחוף... לא מאשימה אבל אני התאכזבתי בכל אופן
Omer Goldstein
אחת החברות הגרועות שניתקלתי בהן שירות זה מהם והלאה שירות מחפיר ויחסי אנוש גועליים להתרחק כמו מאש - אסור לעודד חברות כאלה נהגים רמאים שנוסעים בכוונה מדרכים ארוכות כדי להגדיל את התשלום...פשוט בושה וחרפה !