השניצליה
מסעדת מזון מהיר בראשון לציון (Hashnizelia)
8
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-532-2962
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של השניצליה:
יום ראשון: 11:00 עד 23:00
יום שני: 11:00 עד 23:00
יום שלישי: 11:00 עד 23:00
יום רביעי: 11:00 עד 23:00
יום חמישי: 11:00 עד 23:00
יום שישי: 11:00 עד 16:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום להשניצליה
ד"ר סלווה ברזובסקי, רופא שיניים - ראשון לציון
רופא שיניים בראשון לציון
ז'בוטינסקי 45, ראשון לציון, 7522813
מרפאת שיניים ראשון לציון | דר יגאל גינזבורג
מרפאת שיניים בראשון לציון
ז'בוטינסקי 45, ראשון לציון, 7522813
מסעדות מזון מהיר בקרבת מקום להשניצליה
מאפייני העסק
הצעות
אפשרויות צמחוניותארוחות לילהבר סלטים
ילדיםמתאים לילדיםתפריט ילדים
מתקניםWi-FiWi-Fi בחינם
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיוב
אפשרויות הסעדהארוחת צהרייםארוחת ערבמקומות ישיבה
אפשרויות שירותישיבה בחוץמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחריםקהל: ידידותי למשפחותאווירה: לא רשמיתנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
Ran Hatam
אני אוכל בכל ראשון לחלוטין בפער גדול מכולם השנצלייה גם נקי גם משפחתי וגם טעים למות ממליץ ביותר ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Semion Glants
נהנתי מבגט נפלא וטעים! הגיע מהר וחם! ממליץ בחום!
dudi hatviil
הבחורה בטלפון עונה כאילו היא עושה טובה רוצה להרביץ לך דרך הטלפון מתחילה תשיחה בגישה כאילו חייבים לה משהו חוסר יחס רציתי לעשות הזמנה של 100 בגטים לילידים בסיכון הפסדתם אותי נ.ב בעל הבית תתיחס בחמורה ותטפל בהתאם אתה איש נחמד
Ye Ge
אכזבה אחת גדולה! לאורך השנים אכלתי בסניפי הרשת: באילת, בסניף שהיה בעבר בקניון הזהב, בגדרה. אך בסניף מהסוג הזה עוד לא נתקלתי. מעבר לכך שהמחיר למנה טיפס ככל שעברו השנים ל 45 לבגט (אופציה לדיל שתיה וציפס ב 60). על המחיר לא הייתי מתלונן אם המנה היתה תואמת את הסכום. אבל בפועל קיבלתי מנה עם גרמים בודדים של חזה עוף (מצורפות תמונות) שלא משביעה בעליל. המחיר מופקע הכמות זניחה. הרגשתי בכל ביס בעיקר את הבגט וקצת נגיעות של שניצל. השניצל גם ככה דק מאוד וברובו מורכב מפרורי לחם. לצ׳יפס היה טעם של סופגניה בחנוכה, מפוצץ שמן רך ולא מזמין. וחבל שלא הקשבתי לאינטואציה שלי וביטלתי את ההזמנה טרם התשלום. אבל לא נורא, מטעויות לומדים ולסניף הזה אין סיכוי שאחזור. המוטיבציה של העובד להתייחס באופן מינימלי ללקוחות שואפת לאפס אם בכלל קיימת ובגדול צוות העובדים שהיה נוכח במקום עשה הכל כדי להרחיק את הלקוח. כנראה ששכח מי מפרנס את העסק בפועל או שאולי לא חשוב לו לפגוע בשם של הרשת(שרק מדרדר עם השנים). קריאה קצרה של הביקורות לפני ההגעה היתה חוסכת את עוגמת הנפש.
shay
מאבדים הזמנה ואז שאתה מבקש שיכינו מחדש עונים ( לא בטוח שנצליח ) איזה שירות פח לא להתקרב