אפונצ'יק & בוז'ולינו
חנות למוצרי תינוקות בפרדס חנה-כרכור
9.3
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 54-556-4720
-
שעות הפתיחה של אפונצ'יק & בוז'ולינו:
יום ראשון: 9:00 עד 17:00
יום שני: 9:00 עד 17:00
יום שלישי: 9:00 עד 14:00
יום רביעי: 9:00 עד 17:00
יום חמישי: 9:00 עד 17:00
יום שישי: 9:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לאפונצ'יק & בוז'ולינו
חנויות לתינוקות בקרבת מקום לאפונצ'יק & בוז'ולינו
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Hanna Dan
המשלוח הגיע מהר ואפילו כמה ימים לפני הזמן המשוער (הזמנתי הלו דיסק) גם ההתכתבות בוואטסאפ היתה נוחה והמענה היה מהיר.
ALAJAMDIGITAL רעות אלזם
עסק שיש לו כזו אג׳נדה נהדרת, מנסה לקדם ערכים שחשובים כמו קיימות וגידול תינוקות בכיף ואפס מודעות לשירות לקוחות. הזמנתי חיתול רב פעמי דרך האתר, שילמתי על משלוח, כנראה דואר רשום הכנסתי כתובת והיום אני מגלה שעשיתי טעות, והכתובת שהכנסתי הייתה הכתובת לחיוב, במקום הכתובת למשלוח. את הטעות גיליתי רק כשהייתי בטלפון עם הבעלים. מהרגע הראשון הבעלים הייתה תוקפנית וחסרת סובלנות. אפס מודעות, אולי עבר עליה יום רע, אולי האנרגיות שלנו מסונכרנות אחרת, מי יודע. היא לא ראתה אותי, הלקוחה שלה, לרגע הלקוחה שלה שציפתה כל כך לחיתול הראשון לתינוקת שלה הלקוחה שעשתה טעות ועכשיו במקום לנסות לסייע או אפילו להציע אמפתיה!!! היא מנפנפת את הטעות מעל לראש (אגב, אם לקוח עושה כזאת טעות קריטית אצלכם באתר, זה כי הממשק שלכם גרוע לידיעתכם) לא ראתה אותי הלקוחה שהתקשרה אחרי 3 פעמים שהיא לחצה על הוואטסאפ שמופיע באתר וקיבלה הודעה שהקישור לא עובד. אכזבה אחרי אכזבה. החוסר סבלנות של הבעלים בטלפון זעק-״בעיה שלך!״ והיא אפילו אמרה לי במילים האלו: ״בעיה שלך את עשית את הטעות!״ ואללה, איזה כיף, במקום שתנסי להציע עזרה, אמפטיה להשתתף באכזבה שלי. ממנה אני לא אקנה יותר, ולא בגלל שהחיתול הגיע למקום אחר, ולא בגלל שהקישורים לוואטסאפ לא עבדו ולא בגלל שהחיתול עדיין לא אצלי אלא אך ורק בגלל החוסר סבלנות בקול שלה. לקוח מאוכזב? תציעי הבנה דבר ראשון אנשים לא מטומטמים, וטעויות קורות גם ללקוחות מקווה שתשכילי ללמוד מהמקרה הזה
dani koz
חנות מדהימה שעוזרת לשמור על הסביבה. מוכרת מדהימה שרואים שהעסק חשוב לה עם רמת שירות נהדרת, תמיד זמינה בטלפון לענות אם יש מלאי וזוכרת את הלקוחות שלה. ממליץ בחום
Meidan Geva
עסק מעולה שכל כולו שירותיות. ערכת ההתנסות בחיתולים הרב פעמיים מאוד מגוונת ומפורטת והן זמינות מאוד טלפונית. כמו כן היה מקרה בו הייתה טעות בהזמנה שלי והן הפכו עולמות כדי שהכל יהיה על הצד הטוב ביותר. ממליצה בחום!
Rotem Amsalem
חווית קנייה מעולם אחר.. את צעדיי הראשונים בעולם האקולוגי של הרבי פעמי התחלתי דרך אחותי אבל עם חניכה צמודה של לי. בכל קנייה הסבירה, הייתה סבלנית וזמינה לכל שאלה ותמיד עשתה הכל עם חיוך גדול. אם לקנות רב פעמי - אז רק ממנה!