בנק לאומי
בנק בנשר
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-954-5522
-
שעות הפתיחה של בנק לאומי:
יום ראשון: 8:30 עד 13:30
יום שני: 8:30 עד 13:00, 16:00 עד 18:00
יום שלישי: 8:30 עד 13:30
יום רביעי: 8:30 עד 13:00, 16:00 עד 18:00
יום חמישי: 8:30 עד 13:30
יום שישי: סגור
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לבנק לאומי
בנקים בקרבת מקום לבנק לאומי
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
Дмитрий Ревинский
שרות ברמה גבוהה, אך אחד הבנקים הלא מפותחים בארץ, דיגיטל שלהם ברמה מאוד נמוכה
אלכס גולדשטיין
כלקוח עסקי אני מצפה לשרות מהיר וזמין לכל בעיה התקשרות טלפונית מאכזבת בהמתנות ארוכות אין דרך ליצור קשר ישיר עם הסניף רק דרך דואר אלקטרוני יש מה לשפר גם במחלקה הפרטית טורים ארוכים בקופות שרובם לא פעילות
רובי דה גרציה
אין כול יחס ללקוחות פרטיים. נמסר מידע שגויי באינטרנט אודות הסניף.הסניף מאוד קטן אין כוח אדם ובוטלו בו שירותי הקופות. אכזבה ברמות.
ilia Rozman
אני בעלים של חברה בע''מ יש לי שני חשבונות בלאומי סניף נשר, היום לאחר שיחתי עם מנהלת הסניף גברת שרון, אני מתחיל לחפש בנק אחר, אני מקבל כספים דרך מט''ח בדולרים מלקוחות בחול, לפני כ3 שבועות לקוחות שלחו לי כסף והכסף פשוט לא התקבל בחשבון שלי, לאחר שבועיים וחצי של רדיפה אחר הכספים שלי וטענות הזויות של מנהלת הסניף גברת שרון, רק לאחר שלושה שבועות קיבלתי את התשלומים שהיו אמורים להגיע אליי לפני הרבה לפני, הייתי אמור ליצור שוב קשר עם הלקוחות שלי ולהגיע למצב לא נעים בשביל לבקש אישורי תשלום מהלקוחות שלי שוב ושוב, ולבדוק את הלקוחות שלי אם הם שילמו, כל זה גרם לאי נעימויות עם הלקוחות וגרם לי לפגיעה בשמי הטוב של החברה, כמו כן, קיבלתי את הכספים לאחר שהדולר ירד משמעותית, משיחתנו האחרונה עם מנהלת הסניף שרון, הובטח לנו פיצוי על עוגמת הנפש, אך היום לצערי לאחר שיחתי עם מנהלת הסניף לטענתה הנושא טופל, והיא פשוט שלחה אותי לדרכי, אז לגברת שרון מנהלת סניף נשר, אני לקוח שיש לי פלוס בחשבונות שלי ואני לא לקוח פשוט אבל אני לא מוכן לסבול את השקרים האלה ועוד ממנהלת סניף. אז לגברת שרון אני עובר בנק לאחר שנים שאני איתכם, לא מוכן לקבל שירות עלוב ועוד שישקרו לי בפנים לגבי פיצוי כלשהו ולאחר מכן כאילו כלום לא קרה. מבחינתי ומבחינת חברתי, דרכינו הסתיימה .
Anna Someone
ביזיון! השירות תת רמה פקידים שלא יודעים את עבודתם. פעם אחר פעם התבקשו לעשות את אותה פעולה פשוטה, ועדיין לא צלחו אותה. בלי הגעה לסניף אי אפשר היה לגרום לפעולה שהייתה אמורה להיות לכאורה אוטומטית להתבצע. מנהלת הסניף הבטיחה לטפל אישית, ולמנוע את הישנות המקרה, וכשזה קרה בחודש העוקב, התנערה מההבטחה, ואמרה שהיא לא מתכוונת לטפל בזה בכלל והראתה את הדלת החוצה. להתרחק כמו מאש!