באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
יוסי ש.
מקום פגז. יש עכשיו בעלים חדשים שהשקיע מלא ולקח את המלון לרמה אחרת. אנשים זהב שאוהבים לארח
Boaz Gal
אכזבה גדולה מאד. היינו מספר פעמים וכל פעם היה משהו שפגם בהנאת השהייה. הפעם הזו הגדישה את הסאה. מכסה אסלה לא תקין. שלט טלביזיה לא תקין לא פעל. שלט מזגן שבור. כשחיברנו את המזגן לחשמל עבד על אוורור בלבד היתה מכונת קפה אך ללא קפסולות. ארוחת הבוקר הטובה שהיתה במקום הוחלפה בארוחה דלה. באכסניות תקבלו ארוחה טובה יותר. כשבקשנו קפה התעלמו. כשחזרנו על הבקשה קבלנו תשובה מפגרת שהמכונה שייכת למסעדה. באמבטיה לא היה משהו למניעת החלקה. במלון הזה אין שום אחזקה אין שום ניהול מלונאי ויש זלזול תהומי בלקוח ובכספו. המחיר 980 שח
Ira Razinsky
מדובר במסעדה שהאוכל בה מזעזע והשירותר עוד יותר. הגענו בשישי בצהריים להזמין מקום שנאמר לנו שיש אלטרנטיבות טבעוניות רבות והשפית של המקום עבדה פעם בויגן אקפסרס. כשהגענו גילינו שמדובר פתאום בבופה שעולה 150 ש"ח על אוכל מזעזע חריף ושוחה בשמן עמוק. עם מנה טבעונית אחת בלבד מגעילה ברמות. בעל המקום מסתובב הפוך. הזוי ברמות. תודעת שירות גרועה עוד יותר כשהגעתי להגיד שהאוכל לא טעים, במקום לבקש סליחה ולתקן את החוויה אמרו למה לא !!!!!!!!בדקת את המנות קודם. לא להתקרב
גיא דונסקי
הגענו לשישי ערב, שילמנו מחיר מופקע של 300 ש״ח על ארוחה בינונית ומטה. כשהעזנו לומר שלא היה טעים ולא היה מבחר טבעוני של אוכל כפי שהובטח, המלצר התחיל להתווכח ולהגיד שראינו את התפריט מראש (כשבדקנו בצהריים אמרו לנו שזו בכלל מסעדה טבעונית), כמובן שגם ישר קפצו עלינו שתי גברות שכנראה איכשהו קשורות למקום ולבוא אלינו בטענות שאנחנו לא בסדר והאוכל מדהים וכו וכו… אוכל לא טעים, שרות מזעזע וווכחני. אפילו לא חשבו להתנצל על החוויה.
liran nadler
לא נקי בשום צורה הגענו כל המיטה שערות של אנשים אחרים, הגקוזי מלא מלא בחול. הרצפה לא נקייה , לא המקרר זה יותר דומה לאחסינה מאשר למלון, בנוסף באמצע המיני גינה יש בול עץ ענקי מפוצץ נמלים שפשוט אפילו לשבת בחוץ לא נעים. התמונות לא דומות בשום דבר לחדרים באמת עם אפשר היה לתת 0 כוכבים זה יותר ראוי למקום הזה. מיד לאחר הכניסה ביקשנו תחליפו מצעים זה ממש דולה וגם החדשים היו זוועה שעד החליף למציעים נקיים. הגוקזי היה פשוט ביזיון לא עבד מלא לכלוך לא מומלץ בכלל ואפילו להתרחק