באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
תהילהʕ•ᴥ•ʔ
המקום עצמו כייפי שבאים לנפוש, הנוח ממש מטורף, האוויר בלילה מבריזזזז ממש. החצר והבריכה ממש גדולים מה שכן, המקום עצמו לא מתוחזק ( כמו שכבר ראיתי שכתבו את זה בתגובות פה). תעשו את השיקולים שלכם, יש כאלה משפחות/קבוצות שבנופש לא אכפת להם לבוא למקום כזה. ויש כאלה שדווקא בחופש הם ירצו לקבל טופ. אז זה לא טופ 10 פה. אבל המקום גם לא גובה מחיר כמו מלון. אז תעשו את השיקולים שלכם תנו לייק אם עזרתי 🙏🏼❤️
Dasha Lebedev
תמורה מעולה למחיר! השירות היה מדהים, בעלת הצימר נחמדה מאוד ואפילו כיבדה אותנו בעוגה שהכינה. הנוף מהגקוז'י מהמם ויש שקט ופרטיות, מאוד נהננו😊🙌
חיים שיפמן
מקום עם פוטנציאל גדול, נוף מדהים ובריכה יפה. תחזוקה ירודה מאוד וכך גם תודעת השירות...
Yuri Braslavsky
לא להתקרב כלל מקום מוזנח מאוד מאוד
rotem shapiro
הגענו לצימר , עם רמת תחזוקה נמוכה מאוד הניקיון בסיסי ביותר . כל דבר שני היה צריך לתקן , מסמרים בולטים, ג’וקים בבריכה , חסר מגבות, נייר טואלט , שירותים מלוכלכים(ברמת האסלה ומסביבה) , נזילה באסלה ועוד. כשביקשתי לדבר עם בעלת הצימר היא לא ענתה כבר מהיום השני. פשוט אכזבה גדולה. וכשהתלוננו על התחזוקה של הרהיטים החצי שבורים , התשובה : ״אנחנו כבר בסוף עונה . מתקנים בסוף.״ ויש עוד שבועיים לסוף אוגוסט . כשמשלמים כל כך הרבה אני מצפה לתמורה . כמובן שפניתי להחזר כספי , ונענתי בשלילה, שזה צימר ברמה גבוהה מאוד . אני כבר שוקלת את צעדי הבאים מולם.