באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Sima Barelli
סהכ חברת מוניות ממש טובה מגיעים בזמן ועונים לטלפונים
nettadi ben asher
שירות מוניות טוב שמציע שירות יעיל, עמידה בזמנים ומחיר הוגן.
דניאל כהן
להתרחק מהם!!!!! גואל נפש של שירות יחס הכי גרוע שיכול להיות האיש במרכזיה אי אפשר לנהל איתו שיחה רגילה בין 2 אנשים התקשרתי להתלונן על התנהגות מחפירה של אחד מנהגיו נהג גועל נפש בהמה רק נכנסים למונית מקלל כל שניה נהג אחר או עובר אורח סיבב סתם את המונית בדרכים וכבישים לא קשורים ואני מכיר את הכבישים האלו וכשהתלוננו קילל דיבר לא יפה החפיץ אשה בלי קשר למה שאמרה התבטא באופן מעורר חלחלה כיאה לנהג מונית בחברת רוממה כמובן שהגבתי לו כשראיתי אותו צועק על אותה אשה אפילו לא התיחס גבה ממנה סכום של נסיעה פנימית גבוה מאודדדד הוריד אותה לא בכתובת הנכונה וכשהתקשרתי מיד להתלונן האיש במרכזיה אומר ומודה לאחר שהקראתי לו את המספר רישוי של אותו נהג כן שהוא בהמה במילים אלו הוא התבטא אבל היופי שלא רצו בכלל לפצות את אותה אשה או להחזיר לה חלק מהסכום שירות לקוחות הכי לקוי וגרע בחיים מקווה שאחרי תגובה זו יעשו בדק בית וינקו את הפסולת הכי מהר שיש
udi nisan
חוצפה של שירות. כבר לא פעם ראשונה. קובעים ולא מגיעים. שרות מזעזע. ואחרי שסגרו מחיר מנתבג לירושלים פותחים אותו. לוותר
אליהו אלי
ניסיתי להזמין שירות כבר בטלפון הבחור שענה היה מאד לא נחמד לא סבלני ולא שירותי פשוט בושה של חברה !!