באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Osnat Epstein
מרכז הפעמון נראה די ריק,גם מבחינת עסקים וגם ממבקרים. המרפאה בקומה 0, נראה בהתחלה נטוש ,לא היו מזכירות בשעה 8 בבוקר, רק רופא אחד, שנראה שהוא מטפל גם בניירת וגם בבדיקות עצמן. קצת הרגיש ממהר לסיים ולעבור לפציינט הבא,אבל נראה מקצועי .
תקוה ר
המקום מיושן. שירותים צריך לרדת 2 קומות. ומשם מדרגות לשירותים בלי נגישות לנכים.
נורית סוסי
עשרות נסיונות להשיג אותם טלפונית, ללא הצלחה!!
Liam Grindea
מרפאה ביזיונית. עשו לי עוול בצורת רשלנות רפואית (נכון לשעה זו - לכאורה). מחכה שבוע לרופא עיניים ב13:40 ומכניסים אותי ב15:10. וזה כשהוא רק מתחיל ב12:00!!! תחסכו מעצמכם את החוויה ותסעו לקבל טיפול במרפאה של הטליבאן.
משה מזרחי
קטסטרופה של מקום , קטסטרופה של שירות , רמת שירות של מרפאת עולם שלישי. לא עונים בטלפון , לא בוואטסאפ כאילו המקום לא קיים