אבי (זני) גבעת שאול ירושלים - מרכז שירות סקודה מורשה צ׳מפיון מוטורס
מוסך בירושלים
8.2
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 2-674-3333
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של אבי (זני) גבעת שאול ירושלים - מרכז שירות סקודה מורשה צ׳מפיון מוטורס:
יום ראשון: 7:30 עד 16:30
יום שני: 7:30 עד 16:30
יום שלישי: 7:30 עד 15:30
יום רביעי: 7:30 עד 16:30
יום חמישי: 7:30 עד 16:30
יום שישי: 7:30 עד 12:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לאבי (זני) גבעת שאול ירושלים - מרכז שירות סקודה מורשה צ׳מפיון מוטורס
מוסכים בקרבת מקום לאבי (זני) גבעת שאול ירושלים - מרכז שירות סקודה מורשה צ׳מפיון מוטורס
מאפייני העסק
מתקנים
מכונאישירותים
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםהצעות: החלפת שמן
הצג עוד מאפיינים
Lahav Calev
בכל הפניות למוסך עד היום קיבלתי שירות מצוין ומענה לכל נושא הטיפולים ברכב ותיקון תקלות, היום זכיתי לשירות לא טוב מטעם שתי פקידות הקבלה בעת טיפול בתהליך הפנייה לביטוח על ידי המוסך, לאחר תאונה שלא קרתה באשמתי. לרוב, כל צוות המוסך, נציגי השירות ואנשי המוסך היו שירותיים, אדיבים ומקצועיים, אך לצערי, היום, במקום ששתי הפקידות יסייעו לי בתהליך הפעלת הביטוח לאחר תאונה, שתיהן הפגינו יחס לא מקצועי ולא שירותי ובמקום לבוא לקראת הלקוח ולסייע לו בתהליך הביטוחי שתיהן הקשו על התהליך והפגינו יחס לא שירותי כלל. לאחר ביקורים רבים כלקוח מרוצה במוסך לצערי אשקול שוב אם להמשיך להיות לקוח של המוסך
יאיר בלולו
שירות מצויין!! ארה הנציג שירות מפתיע כמו תמיד ביחס אדיב שעושה חשק לחזור.
azmi jaber
הגעתי לעדכון תוכנה במולטימדיה בסקודה שלי .. קיבל אותי יועץ שירות בשם "ארא" הוא עשה הכל על מנת לפתור את הבעייה ונתן חווית שירות טובה
ישראל קוהן
שירות מזעזע, יחס מזעזע, בפרט של השלמה שיועץ שירות שם, חושב רק איך להוציא ממך כסף, מתייחס אליך כמטומטם, לא מומלץ בכלל!!! התלוננתי לפני 10 חודשים שהמזגן לא מקרר, וכל שנה אני צריך למלא גז מחדש, ולא מוצאים את הדליפה ונאמר לי ע"י כמה מוסכים מורשים שזה דליפה כנראה במאייד שזה החלק שמתחת לדשבורד, התקשרתי לסוקדה ונאמר לי שיש הרחבת אחריות שאני יביא את הרכב ויבדקו, ואם אכן יש תקלה בחלק הפנימי יחליפו במסגרת הנרחבת אחריות, ואם לא אני ישלם על הבדיקה 450 שקל. כמובן שחזרתי וגבו ממני 450 שקל בטענה שאין שום דליפה ושום תקלה. התלוננתי שכל שנה שאני צריך למלא שוב, הסבירו לי שעשו וואקום וכו' ועכשיו אין שום תקלה. הגיע הקיץ עכשיו, 9/10 חודש אחרי, אני מדליק את המזגן שוב אותו דבר, יוצא רוח בלי קור בכלל, מתקשר לסקודה, קובעים לי פגישה שהם רוצים לבדוק, יושב מול שלמה היועץ שירות, הוא מסביר לי שאין קשר לבדיקה קודמת ואצטרך לשלם שוב 450 שקל, ואני שואל אותו אם פתחו בבדיקה הקודמת את הדשבורד לזהות דליפה אולי קטנה שלא רואים מבחוץ והוא אומר לי שלא, אומר לי שהפעם יעשו בדיקה מורחבת וינסו לאתר מה שלא איתרו פעם קודמת, אז שאלתי ואם תגלה שכן יש דליפה קטנה במאייד בפנים שטענת שאין פעם שעברה ובכלל לא פתחתם, הוא אומר לי בשיא החוצפה תצטרך לשלם 8000 שקל על מאייד חדש, כי כבר נגמר ההרחבת אחריות. אני אומר לו אני באתי וטענתי שכל שנה שאני ממלא גז, אז אין מושג כזה שאין דליפה, אתם גיביתם ממני כסף על בדיקה שלטענתכם אין דליפה, איך יכול להיות ששוב אין גז? הוא עונה לי "אולי אתה רוקנת את הגז" גועל נפש של שירות ויחס, הוא צועק עלי ואמר לי שאם לא הבנתי אז הוא ירים את הקול עלי בושה וחרפה, אל תתקרבו לשם
בעיצובים גרפיקה, קידום ופרסום
יקר מדי! מחירים אש בהשווה למספר מוסכים, השירות בסדר, איכות ושם החברת שמייצרת את החלקים, השמנים לא ידוע, לא כתוב על החשבונית, לא משתמשים בטוח בחלקים מקורים, רק עם תקן, מחירים יקרים מדי, לא ממליץ אבל אין עוד הרבה בחירות למוסך מורשה סקודה, רק אחד וזה גם לא שונה, ממשיכים לחפש...