באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
תהילה נידם
אני לקוחה קבועה שלכם אפשר להגיד הייתי קניתי שמלה לבשתי אותה אולי 3 פעמים בשרוול נקרע לי איפה שהתפר אומרים לי נתקעת במשהו זה להגיוני שיגידו לי דבר כזה חבל שמזלזלים בלקוחות ולא מטפלים או מפצים השמלות שלכם לא זולות בכלללל
מוריה לסרי
לקחתי מסניף יפו הזמנה שלי ועל הדרך נשארו למדוד עוד שמלות ובגדים, היתה שם מוכרת בשם סימה שנתנה לנו שירות מדהים, למרות שזה סוף עונה, הביאה לנו מידות לכל בגד שביקשנו בסבלנות, וכשלא היה דגם או מידה התקשרה והזמינה לנו בסניפים אחרים, בזכותה בנוסף למה שהזמנתי קנינו עוד כמה שמלות וחצאיות מהממות, חייבת לציין ששירות טוב מדרבן לקניה טובה (והיא לא בחורה צעירה) ובנוסף קיבלנו מחמאות על הבגדים שקנינו אז תודה! תמשיכו לייצר דברים טובים ולהעסיק אנשים מדהימים.
User
קניתי שמלה בסניף ב''ב, השמלה כובסה בכביסה ראשונה ביד עם מעט אבקת כביסה (ללא מרכך), נוצרו על השמלה כתמים, לכן כיבסתי שוב במכונה בכביסה עדינה לפי ההוראות - ולא רק שהכתמים לא ירדו, השמלה התכווצה מאוד ונשארה קצרה גם אחרי הורדת מכפלת, פניתי לשירות לקוחות מספר פעמים, ביקשו דגם, אחר כך רצו תמונה, ולבסוף אחרי זמן רב, טענו שהתלונה שלי לא מוצדקת... לסיכום, בדים גרועים ושירות מאכזב 👎
אביגיל גרמה
קניתי שמלות בסוף עונה מסניף אלעד. המוכרת הייתה מושלמת. איכות מעולה. מחמיא מאוד לגוף הנשי ולא רק לרזון. עיצובים לטעמי. ממש מרוצה!
אביגיל שניידר
אני קניתי בגד בחנות חן פשן בסניף רבי עקיבא לפני כמה ימים, ולהפתעתי הבגד נקרע כבר בלבישה ראשונה בשני מקומות דבר שמעיד על בד לא איכותי או פגם ביצור ! זה כשלעצמו עוד יכול לקרות. מה שמקומם אותי שבאתי לחנות ובמקום שיתנצלו ויגידו איך אפשר לעזור אמרו לי אנחנו מצטערים אין אחריות זה כמו כוס שנפלה לך מהיד ! זה כבר לא הגיוני האם כוס עולה מאתים שקלים ?! האם בגד אמור להיות שביר כמו כוס זכוכית ?! אם חנות לא יודעת לקחת אחריות על המחדלים שלה זה דבר שמצביע על חוסר שרות מוחלט ! בעבר כבר קניתי כמה פעמים ואפ' יש לי כרטיס מועדון אבל חנות נמדדת במצבים כאלה וזה אומר הרבה ! אני כבר לא אחזור לחנות שלהם והמעודן בעיני לא שווה מאום זה דעתי ושישפוט הקורא הנבון