באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
eden cohen
שירות נוראי!!! להתרחק!!! מנהלת חנות שמדברת בצורה מגעילה, הגענו במיוחד מרחוק לקחת החזר כספי שמגיע לנו עפ״י חוק על חולצות שנקנו יומיים קודם והבת של המנהלת עבדה וישבה שם עם חברות. אחרי שבקושי התייחסה אלינו במהלך השהות בחנות כי רק דיברה עם החברות אמרה לנו לחזור ביום אחר מכיוון שלא יודעת לעשות את זה במחשב ואמא שלה ״לא בשעות העבודה״. לא להכנס לחנות הזאת ולחסוך עוגמת נפש.
dana barak
פשוט להתרחק
Ester Amon
שירות נוראי. מנהלת החנות לא אפשרה לי לקבל זיכוי תמורת בגדים שנקנו בחנות לפני 8 ימים. לטענתה ניתן לקבל זיכוי תמורת החלפת הבגדים לאחר 7 ימים בלבד, דבר שלא היה כתוב בחנות ולא ידוע ללקוחות. כמו כן, בזמן התקופה הזאת חל יום הזיכרון, יום העצמאות ושבת כך שציפיתי שהיא תיקח זאת בחשבון. היא טענה שאינני יכולה לקבל זיכוי אלא אני נדרשת לבחור באותו רגע בגדים אחרים. ביקשתי שתאפשר לי להגיע במועד אחר כדי להחליף את הבגדים משום שאני בקניון עם ילדיי הקטנים ולא יכולה להתפנות למדידת בגדים. אני לא ממליצה לקנות בגדים במקום כזה עם תודעה שירות ירודה שמתייחס באופן מזלזל ללקוחות.
יהודית אילוק
כיבסי אלחרר
ממש חנות מדהימה! כל פעם שאני נכנסת לשם אני מקבלת שירות טוב ומקצועי! כל פעם שאני הולכת לקניון אני נכנסת לחנות הזאת שירות מצוין.. מומלץ בחום רב!