אוהל יצחק
בית כנסת אורתודוקסי בירושלים (Ohel Yitzchak)
9.1
אוהל יצחק
ג'ורג' וושינגטון 12, ירושלים, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 54-882-0531
עסקים נוספים בקרבת מקום לאוהל יצחק
קיורר גקסון מרפאת שיניים ירושלים Kurer Jackson Dental Office
מרפאת שיניים בירושלים
קרן היסוד 29, ירושלים
Dr Gabet פרופ ינקל גבט דר אליס גבט השתלות ואסטתיקה מרפאת שיניים בירושלים
רופא שיניים קוסמטי בירושלים
קומת קרקע, קרן היסוד 29א, ירושלים
בתי כנסת אורתודוקסים בקרבת מקום לאוהל יצחק
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
אברהם איבי גרסטל
בית מדרש ובית כנסת מושקע ספריה מכובדת. 3 תפילות ביום. מנין שחרית ב7 וב8. מנחה 15 דק' לפני שקיעה וערבית בזמן
Haim Perets
תפילות יום חול ושבת נוסח אשכנז. שיעור בתורה ובהלכה מפי הרב אריה ז׳ולטי שליט"א בין מנחה למעריב.
אוריאל קליין
בית כנסת יפה מאד. שמחנו להתפלל... תודה על הכנסת האורחים
Hadas Knafa
גם. אם. לא. הייתי. כאן. Google. זהב. שלי. 😎😎😎😎😎👑👑👑👑👑 התפילות. מצויינות. יש. פה. סדר. גם שמחות. אנשים טובים. בית כנסת. מואר. פה יש ברכה. שפע רב. נוף מושלם. שלחתי. 5 כוכבים לכולם. ❤❤❤❤❤❤ ממני. מכל הלב. הנשמה. כנפו. הדס. ❤❤❤❤❤
יוסי מזרחי הרב
נא לציין זמנים תניא ליום י"א שבט ה'תש"פ פרק כג ועם כל הנ"ל יובן ויבואר היטב בתוספ' ביאור מה שאמרו בזהר דאוריית' וקב"ה כולא חד ובתיקוני' פירשו דרמ"ח פיקודין אינון רמ"ח אברין דמלכא לפי שהמצות הן פנימיות רצון העליון וחפצו האמיתי המלובש בכל העולמו' העליוני' ותחתוני' להחיותם כי כל חיותם ושפעם תלוי במעשה המצות של התחתוני' כנודע. ונמצא שמעשה המצות וקיומן הוא לבוש הפנימי לפנימית רצון העליון שממעשה זה נמשך אור וחיות רצון העליון להתלבש בעולמות ולכן נקרא' אברי דמלכא ד"מ כמו שאברי גוף האדם הם לבוש לנפשו ובטלים לגמרי אליה מכל וכל כי מיד שעולה ברצונו של אדם לפשוט ידו או רגלו הן נשמעות לרצונו תכף ומיד בלי שום צווי ואמירה להן ובלי שום שהייה כלל אלא כרגע ממש כשעלה ברצונו. כך ד"מ החיות של מעשה המצות וקיומן הוא בטל לגמרי לגבי רצון העליון המלובש בו ונעשה לו ממש כגוף לנשמה. וכן הלבוש החיצון של נפש האלהית שבאדם המקיים ועושה המצוה שהוא כח ובחי' המעשה שלה הוא מתלבש בחיות של מעשה המצוה ונעשה ג"כ כגוף לנשמה לרצון העליון ובטל אליו לגמרי ועל כן גם אברי גוף האדם המקיימים המצוה שכח ובחי' המעשה של נפש האלהית מלובש בהם בשעת מעשה וקיום המצוה הם נעשו מרכבה ממש לרצון העליון כגון היד המחלקת צדקה לעניים או עושה מצוה אחרת. ורגלים המהלכות לדבר מצוה וכן הפה ולשון שמדברי' דברי תורה והמוח שמהרהר בד"ת וי"ש ובגדולת ה' ב"ה. וזהו שארז"ל האבות הן הן המרכבה שכל אבריהם כולם היו קדושים ומובדלים מענייני עוה"ז ולא נעשו מרכבה רק לרצון העליון לבדו כל ימיהם:י