באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
נועם נחמני
ההתחלה הייתה קצת מוזרה כאשר הגענו ולא היה מים וחלב, ברגע שאמרתי לאדריאנה ישר דאגה לנו ברוחב לב. המקום נקי וגדול והגקוזי נקי.. דאגו לנו לכל אורך השהות שלנו בכל מה שהיינו צריכים. המקום מהמם ושקט והנוף פסטרולי. חוויה לא פחות ממושלמת! תודה לכם אדריאנה וזוהר נחזור שוב בטוח!
מיכאל פורת
נפתח בשבח המקום שקט והנוף מדהים גם לנו המקום נראה מוזנח הסולם לבריכה עקום והבריכה ממש קטנה ורדודדה ,בג'קוזי יש לכלוך. הדק מעץ מתקלף . לא היה חד פעמי בחדר לא חלב . וגם סבון ושמפו יצאנו לקנות לבד. גם לנו טעו בחשבון וחייבו יותר ,הכסף הוחזר לאלתר כאשר ראינו את החיוב. לגבי האירוח למעט לגבות כסף בהתחלה לא ראינו ולא שמענו את המארחת. לא שווה את המחיר ,בהרבה מקומות קבלנו חוויה חיובית .
Gil Lecker
ישנו שני לילות בבית האבן דמוי המערה. החדר נקי אבל ממש לא מומלץ למי שרגיש לריח של עובש. החלון היחיד הוא חלון זעיר באמבטיה (ללא סבון ושמפו). התברר לנו בדיעבד שאדריאנה חייבה את כרטיס האשראי שבועיים קודם!!! זו ממש חוצפה!!!
שקד חסון
דיס-המלצה! מבטלים הזמנות ללא סיבה! הטענה: "הנחות שלא בתוקף" עשינו ברגע זה הזמנה לסוף שבוע הקרוב (חמישי עד שבת) דרך אתר צימרטופ, כאשר המחיר המעודכן ללילה היה בהנחה של 15%. קיבלנו אישור הזמנה ולאחר 10 דקות קיבלנו הודעה כי המארח ביטל את ההזמנה שלנו. התקשרנו לאדריאנה לברר מה קרה ומדוע בוטל. היא בתגובה אמרה לנו "אולי הזמנתם את המבצע שלא בתוקף". מה שהיה באתר זה מה שתקף מבחינתנו, לא? תוך כדי שדיברנו איתה נכנסנו שוב לאתר ופתאום ראינו את אותו החדר שהזמנו פתאום במחיר המלא. כלומר, היא ביטלה לנו כי ראתה שהזמנו עם הנחה. היא טענה שהנחה תקפה לסוף השבוע הקרוב (כשעשינו את ההזמנה ביום שבת - כלומר אחרי שעבר כבר סוף השבוע). המחיר באתר מראה משהו מסוים והמאחרת מבטלת כי פתאום היא חושבת שנשלם מחיר מלא. פשוט חוסר כבוד! לא נזמין אצלכם ולא נמליץ על המקום. חבל מאוד שככה מתייחסים לאנשים שמוכנים לשלם סכום יפה מאוד לשני לילות, מבטלים לאחר מכך ועוד מנסים לסחוט עוד כמה מאות שקלים.
אלה דודא
הזמנו לילה לחגוג יום הולדת והתאריך שלנו נפל בתוך סגר ימי הקורונה, לא יכולנו להגיע כמובן הטיפול בדחייה בתוך כל המצב, הרגישות, המענה היו מדהימים. קיבלנו אפשרות לדחות את הנופש שלנו לתאריך בימים " טובים" יותר וכך היה. הגענו בתאריך 2.6 ללילה והיה פשוט קסום. לפני הצ'ק אין עשינו מסלול בנחל חרדלית בקרת הצימר בהמלצת המאחרת שנתנה לנו מספר אופציות באיזור לבחירתנו. גם כאשר התלבטנו איפה לאכול באיזור לפי סוג האוכל שרצינו מיד המליצו לנו על מקומות שווים ומפנקים באמת. היה נקי, מסודר, שקט וכמובן נוף פשוט מדהים איך שפותחים את הדלת. ממליצים גם להוסיף את הארוחת בוקר שהייתה טעימה ומפנקת מאוד. ממליצים בחום!!