באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
דרור דדון
השירות שקיבלתי במשרד היה נוראי, אני לוחם ברמ 2 עם רגל שבורה שמחכה מעל שעה למונית ברמבם וכשאני מתקשר אליהם מסבנים אותי ואומרים כמה דקות אצלך. אין תיאום בין הנהג לבין המשרד כי כשאני בקשתי את המספר של הנהג לבדוק מה איתו הוא בכלל היה בקריות ותיכנן לאסוף אותי שעה וחצי אחרי הזמן שנקבע לבסוף הלכתי מחוסר ייאוש לרכבת ברגל עם קביים ורגל שבורה והם עוד כועסים וצועקים עליי. בחיים לא כתבתי ביקורת רעה על שום עסק ושום דבר, אבל כאן פשוט לא יכלתי לשתוק מהיחס והזילזול שקיבלתי.
andrea dascal
אף פעם אין מוניות זמינות פעם אחרונה לאחר 3 התקשרויות והמתנה של חצי שעה עם אישה מבוגרת בחוץ לא הגיעה מונית ועלתה על מונית מזדמנת
Shlomo Slutzkin
נהג רימה את בני, סטודנט צעיר, לא הפעיל מונה, גבה 100₪ יותר, לא הסכים להמתין שיקח תיקים לדירה, הכריח לזרוק אותם ברחוב, דיבר בגסות.
Marian Romanova
שירות גרוע, מוניות תמיד מאחרות לאיסוף, הנהגים שואלים איפה המיקום תמיד, או שבאים ממש מוקדם ושואלים אותי איפה אני, אצלהם 10 דקות זה שעה, כל פעם מחדש אותו סיפור וכמובן שתמיד מדברים בצורה חצופה וברברית. בקיצור תעשו לעצמכם טובה ואל תזמינו אותם אף פעם.
Yael
נהג מונית גס רוח שלא מסכים להפעיל מונה, מיהרתי לרכבת אז בלית בריאה הסכמתי. גם לא הסכים להפעיל מזגן למרות שחודש אוגוסט (!). נסע בכוונה את כל הדרך על מהירות של 30 קמ״ש. מדובר בנסיעה של 10 דקות שעלתה מחיר מופרך. רמאים, להתרחק!!