ג'ונגל
חנות חיות בחיפה (Jungle)
6.9
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 4-849-0008
-
שעות הפתיחה של ג'ונגל:
יום ראשון: 9:30 עד 21:30
יום שני: 9:30 עד 21:30
יום שלישי: 9:30 עד 21:30
יום רביעי: 9:30 עד 21:30
יום חמישי: 9:30 עד 21:30
יום שישי: 9:00 עד 14:30
יום שבת: 20:00 עד 23:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לג'ונגל
חנויות חיות בקרבת מקום לג'ונגל
ריבריום - המרכז הישראלי לאקווטיקה - חנות דגי נוי אקווריומים צמחי מים ציוד ותכשירים לאקווריום
חנות חיות בחיפה
שדרות ההסתדרות 75, חיפה, 3296061
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Stav Z
שירות גרוע יותר מזה שקיבלתי מהחנות הזאת בטלפון, לא קיים ביקום! עשיתי הזמנה של אוכל לחתולים דרך ביג דיל, התקשרה אליי מוכרת שסירבה להזדהות בשמה (כנראה ידעה מה יהיה בהמשך) וסיפרה לי שאין יותר יבואן של פריסקיז בארץ ואין להם במלאי את מה שהזמנתי, (זה ככל הנראה שקר, כי מוכר אחר מוכן לספק לי פריסקיז רק במחיר קצת יותר יקר) הציעה אופציה לאוכל של יצרן אחר, כידוע למי שיש לו חיית מחמד קשה עד בלתי אפשרי להחליף סוג של אוכל לחתול, אמרתי לה שאם אין להם במלאי שיודיעו לביג דיל שהם לא יכולים לספק את מה שהוזמן, דרך אגב באתר שלהם כמובן שיש פריסקיז, רק במחיר הרבה יותר יקר, היא ניסתה לנער אותי ואמרה שיכולה לבטל את העסקה מול חב' האשראי, אבל זה יעלה לי 5%, שערוריה! אתם מבינים שהיא ניסתה להפוך את הכל כאילו שאני מבטל את העסקה. לדעתי כדאי שתתרחקו מהחנות הזאת אם בא לכם להישאר רגועים. ***תשובה לבעלים: למרות התשובה שלך וזה שאתה אומר שפריסקיז חסר לכם במלאי, באתר שלכם זה עדיין מופיע במחיר של 159.90 ש"ח.
Itai Aviv
הזמנתי שק אוכל לכלב, במחיר מאוד יקר, לפני מספר ימים. הובטח לי שיגיע למחרת. עברו מספר ימים, השק לא הגיע, ונציגת השירות שעונה לטלפון בחנות הסינמול בחיפה לא מבינה מה אני רוצה ממנה ומלבד לשלוח הודעה או שתיים, לא עושה מעבר.. שלחו אותי בעצמי לשוחח עם השליח, שאמר ש"יבדוק" ובנתים הלכתי לקנות עוד שק חדש בנפרד, כדי שיהיה לכלב מה לאכול, ועדין מחכה לתשובות לגבי ההזמנה שלי מג'ונגל. זו לא פעם ראשונה שיש בעיות עם המשלוח ואתם פשוט מאבדים לקוח (ועל הדרך עוד כמה לקוחות פוטנציאליים) בגלל התנהלות לקויה של השליח \ אנשי השירות בחנות או בכלל של ג'ונגל.
עדי כץ
ולריה מגיע לך כל כך, עובדים צריכים ללמוד ממך תודעת שירות מהי! תודה רבה לך על שירות של 200% יחס סבלנות והסברה! הייתה לי חווית קנייה ממש נעימה אצלכם אתמול אשמח לשוב ולקנות ממכם שוב.
רויטל קוניו
נכנסתי לחנות מוכרת ישבה בצד עשתה טובה שקמה לעזור .רשום מחיר על המוצרים כאשר סימתי לשלם ראיתי שכל מוצר יקר בהרבה לדברי המוכרת המחירים שרשומים הם רק לחברי מועדון. חבל שלא אמרה לפני ששילמנו והמחיר שרשום על המוצר זה המחיר שהלקוח אמור לשלם.
Einat Yaacibzon
גועל נפש הגעתי ללב המפרץ אחרי שביקשתי שנשמרו לי פחיות בצד ביסבזתי 40 דקות כדי שהמוכרת המפגרת תגיד לי שאין להם ואולי יד בגרנד כי הייתה שם לקוחה מהודרת לא כמוני הטריים ינג