נירון מוטורס בע"מ
מוסך רכב בחדרה
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 4-633-6666
-
שעות הפתיחה של נירון מוטורס בע"מ:
יום ראשון: סגור
יום שני: סגור
יום שלישי: 7:30 עד 16:30
יום רביעי: 7:30 עד 16:30
יום חמישי: 7:30 עד 16:30
יום שישי: 7:30 עד 13:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לנירון מוטורס בע"מ
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
ינון עדן
שירות מזעזע!! זה התחיל שקבעתי תור באתר,הגעתי למוסך ואמרו לי שהתור שקבעתי לא טוב,קבעו לי תור למועד אחר ויום לפני שלחו הודעה שהתור מבוטל, במשך שבוע אני משאיר כל יום הודעה למזכירה שטוענת שהיא רק מעבירה את הפניות ויחזרו אלי ולא חוזרים, בקיצור נותנים הרגשה שהם עושים לך טובה שמקבלים אותך
roi weiss
שרות גרוע ביותר , התקשרתי לפני חודש לקבל הצעת מחיר לטיפול 15000 עד עכשיו לא חזרו אליי , פשוט עלוב!!!
רינת חודדני
שירות מדהים חוויה אחרת ממה שהכרתי קודם
ניר כרמלי
חוויה שירות שהתחילה נהדר והסתיימה בצורה לא נחמדה. עברנו לאזור לא מזמן וחיפשנו מוסך מורשה של כלמוביל כמו תמיד. תחילת השירות במוסך היתה נהדרת ואנשי השירות היו מקסימים (עשינו טיפול שנתי, צמיגים וטסט) אספתי את הרכב אחה"צ וחזרתי לביתי. למחרת בבוקר הבחנתי בשבר בניקל הקידמי (מיצובישי אאוטלנדר) ומיד צילמתי ושלחתי ליועצת השירות שטיפלה בי כל כך יפה בהתחלה. ביקשתי שיבדקו במצלמות האבטחה והדגשתי כי אני לא מחפש חילופי האשמות ורק רוצה לבדוק אם הרכב נכנס כך למוסך. לא קיבלתי תשובה במשך כמה ימים (כן קיבלתי הצעת מחיר נוספת למצלמת התראות העזר לנהג התקולה ) ושוב ביקשתי וציינתי שאם לא ימהרו- הנתונים יימחקו מה- DVR ולא יהיה איך לבדוק. נאמר לי שמי שאחראי יהיה רק למחרת ושאמתין. בינתיים עברו יותר מעשרה ימים. נתבקשתי להגיע עם הרכב שם פגשתי בחור נחמד שהסתכל על הרכב וקבע שהשבר זה מתאונה ישנה ואני לא יכול להגיע שלושה ימים אחרי הטיפול ולטעון שהאחריות שלהם. הסברתי שוב את השתלשלות המקרה, שבבוקר למחרת הטיפול שלחתי צילום של השבר שלא היה קיים קודם ואמרו שיטפלו בזה. הסיכום היה שישלחו לי את הצילומים למרות שהם בדקו ולא מצאו כלום (תשובה מתחמקת בדיעבד, אבל נניח) לאחר עוד שבועיים, התקשרתי לבדוק מה עם הצילומים וכאן נכנס לשיחה אחד המנהלים שתקף אותי בשיחה ואמר שפניתי אליהם מספר ימים אחרי הטיפול שמהניסיון שלו זו תאונה ישנה. אני חוזר ומדגיש, לא באתי בהאשמות, רק ביקשתי מידע ועצם ההתעלמות ומשיכת הזמן חיזקה את התחושה שנעשה כאן עוול. אני לא כותב ביקורות בדרך כלל, אבל הדיבור והגישה לה זכיתי היו מאוד לא מכבדים.
Uriel Frankel
המון אנשים מחכים בתור, לפחות רבע שעה לעמוד בתור בשביל 20 שניות שירות.