מכבידנט זכרון יעקב
מרפאת שיניים בזכרון יעקב
- +972 73-281-5300
-
שעות הפתיחה של מכבידנט זכרון יעקב:
יום ראשון: 8:00 עד 20:00
יום שני: 8:00 עד 20:00
יום שלישי: 8:00 עד 20:00
יום רביעי: 8:00 עד 20:00
יום חמישי: 8:00 עד 20:00
יום שישי: 8:00 עד 13:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למכבידנט זכרון יעקב
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםתכנון: מקבלים מטופלים חדשיםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
Libby Deriglazov
הגעתי לפה לעזרה דחופה לפני חודשיים ועדיין לא צרו קשר להמשך טיפול ונאלצתי לפנות למרפאה פרטית מרוב סבל. שירות על הפנים, פקידות שנעל בית תוכל להחליף אותן ועוד תעשה עבודה יותר טובה. מה שבטוח זה שלכאן אנחנו לא נחזור
Gabi Gusi
אני רוצה לשבח לטובה את ויקטוריה. יש לי סתימה גדולה ומורכבת בשתי השיניים הקדמיות שנשברה. הסתימה נעשתה ושוחזרה מספר פעמים אצל רופאי שיניים אחרים, והתוצאה תמיד הייתה רעה. היו הבדלים חזקים בצבע שנראו כמו כתמים על השיניים הקדמיות, היו אזורים בולטים וחספוסים ובעיות עם החוזק של החומר שהיה מתפורר וכאבים. ויקטוריה ביצעה שיקום כ"כ מקצועי לשן שאני לא מאמין! בלי כאבים, השן חלקה לגמרי, הצבע תואם 100% אין חספוסים או אזורים בולטים וזה פשוט מרגיש לי כמו השן שלי בלי שום סתימות או חומר.
אברהם בן עיון
לא להתקרב, יחס נוראי מהרופאים ועוד יותר מהשירות כל פעם כשאני הגעתי לתור חיכיתי בממוצע שעה ופעם אחת איחרתי ברבע שעה לבדיקה שאורכת 10 דקות שחיכיתי לה כמה חודשים ואמרו לי תבוא פעם אחרת עוד חודשיים, וכל זה בזמן שהרופאה שם הגברת ליפשיץ פנויה ולא עושה כלום!! פשוט לא אכפת להם מהלקוחות שירות של שוק אני אישית חושב לעבור קופה בגללם לא להתקרב!!! לכו לרופא פרטי
simon shlomo
יחס מחפיר, לפטר מנהל ולהחליף צוות. הביקורות הנמוכות מוצדקות מאוד. מבלי להכנס לפרטים - לפי שאר התגובות כאן אפשר לראות שזו המגמה במקום הזה.
Amit Dunsky
מטופל אצל השיננית ורד לרון: מקצועית ומעולה - 5 כוכבים. הציון הנמוך כאן הוא לסניף והמשרד בלבד. השירות בסניף גרוע מאוד. ממציאים כל מיני חוקים, פקידות לא שירותיות, ותמיד יש בעייה כלשהי. אבל הבעייה החמורה ביותר בסניף הזה היא חוסר שמירה על פרטיות המטופלים. אנשי המשרד נכנסים ויוצאים לקליניקות בהם מתבצעים טיפולים, מבלי לבקש את רשות המטופל לפני כן, משאירים דלתות פתוחות כאשר המטופלים חשופים ליושבים במסדרון, ולא מקפידים כלל על פרטיות. למרות שפניתי מספר פעמים בנושא, כלום לא נעשה, והנוהל הזה ממשיך להתקיים בשיא החוצפה. ולבעלים: חסכו ממני את הטקסט הלקוני שאתם עונים אתו לכל הביקורות כאן. זה רק מדגיש את הזלזול שלכם בלקוחות.