באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Tzahi Shahak
לא ענו לטלפון. כשניסיתי שוב ושוב בסוף הפנו אותי למישהו שלא היו לו מוניות. בזבוז זמן.
איריס הון
הם רק בסדר כברירת מחדל כי אין להם הרבה מוניות הם הרבה פעמים לא עונים לטלפון עקב כך עדיף "גט טקסי'
Shira Peleg
כבר מספר פעמים יצא ש"נפלתי" על נהגים שנהגו במהירות מופרזת ודרשו סכומים גבוהים מדי. פעם אחת הנהג אף התחיל לריב עם אחד האנשים שהיו איתי במונית והיה מאוד בוטה. כשהתקשרנו להתלונן עליו, התשובות היו מאוד אוטומטיות, גנריות ולא נתנו מענה לשום בעיה.
Tal Zim
הזמנתי מונית מרחוב חנקין הוד השרון, לבית חולים מאיר בזמן ההמתנה, ניסיתי לעצור כל מונית חולפת לאחר המתנה של רבע שעה התקשרתי שוב נאמר לי שלא הייתי במקום (שקר כמובן) וכי אין להם מונית עבורי וטרקו לי את הטלפון
Diana Panasyuk
שירות פח! הנג דיבר איתי מאוד מאוד לא יפה, אני עדיין בשוק מיחס כזה!!!