באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Daniella Cohen
דוקטור דן יעקב - חוויה איומה . בכניסתי למרפאה קיבלו אותי שתי מזכירות ממורמרות מתנשאות ומרגיזות המתייחסות למטופלים בצורה מקוממת כאילו שהן עושות טובה . דיברו אליי בצורה מאוד מגעילה וביקורתית ורק חיכיתי לעזוב . התור שלי היה לשעה 19:30, המתנתי שעה ! והוכנסתי רק בשעה 20:30! בכניסתי לדוקטור ציוו עליי להשאיר את הטלפון בסלסלה (בכל חיי לא בבית ספר וכמובן שלא באף מרפאה הכריחו אותי להשאיר את הטלפון בסלסלה , בקשה מטורללת..) . וכשביקשתי להבין מה הסיבה להשארת הטלפון צחקו המזכירות וענו - זו הבקשה של הדוקטור . בכניסתי לדן יעקב שאלתי את האדון היי מה שלומך .. לא ענה ונתן יחס מאוד מתנשא . דן יעקב החל בבדיקה ולרגע לא שאל אותי למה באתי .. מה אני רואה .. שום שאלה בסיסית שהיית מצפה שרופא יתעניין . במהלך הבדיקה לא הסביר דבר ולא אמר מה הןא עושה . בסוף הבדיקה האדון שם לי טיפות עיניים והסביר לי שלא אוכל לנהוג שעה (למרות שהגעתי ברכב ) אז שאלתי אותו מה אני אמורה לעשות כיוון שאני עם רכב פה . צעק עליי - נו אז למה באת לא הבנתי . זו חוצפה שלא מודיעים מראש להגיע עם מלווה/בלי אוטו . דן לא טרח להסביר מה הוא שם לי בעיניים וכששאלתי פשוט לא ענה . הטיפות שרפו מאוד ושאמרתי לו בחוסר אונים שאני לא מצליחה לראות ולהגיע לדלת הוא פשוט ענה - בדרכך החוצה תקבלי טישו . בהגיון הבריא כשרופא אןמר לך לא לנהוג שעה ובדרך החוצה לקחת טישו היית מצפה שהבדיקה נגמרה … זה לא שטרחו להסביר לי הרי מה קורה בבדיקה . הלכתי הביתה בזמן שהרכב נשאר בחניון ובהגעתי הביתה התקשרו לאימי לצעוק עליה ! שלא הייתי צריכה ללכת הביתה וכי הסבירו בהודעת אס אמ אס שהייתי צריכה להישאר רבע שעה לאחר טיפות העיניים!!! חוצפה מדרגה ראשונה שמסבירים על הטיפול באס אמ אס והרופא לא פוצה פה בטענה שהייתי צריכה לקרוא את ההןדעה . חזרתי יום למחרת עם אימי וכשהגעתי עם אדם מבוגר הדוקטור דן יעקב התנהג בצורה שונה לחלוטין ! חוויה לא נעימה , מרפאה ממש לא נחמדה עם צוות מקומם ומתנשא .
Daniela Seker
רופא מקצועי, חביב, קשוב, ורציני כאחד.
Dr. Yigal Farkash
קטונתי מלהעריך את יכולותיו המקצועיות של ד"ר דן, בינתיים לא היו תקלות. אבל, אני רוצה להחמיא לדיוק, אתה לא מחכה בתור מעבר לסביר, לאדיבות ולאוירה הנעימה. ממליץ בכל ליבי.
Izik Eidus
מקצועי מאוד, מכשור מעולה.
Romi Zaitman
מאוד לא נעים, לא שרותי, ועם כל הכבוד למיכשור המתקדם ולמשחקי הטכנולוגיה שלו בסיום הבדיקה לא אמר כלום ולא רשם כלום במערכת , לא סיכום ביקור ולא הנחיות . בנוסף לזה יש להם חוק במרפאה שלא ניתן להיכנס לחדר הבדיקה עם טלפון סלולרים, צריך להשאיר אותו אצל הפקידה בקבלה. לטעמי האישי זו חוצפה ואם הייתי יודעת את זה מראש לא הייתי מגיעה אליו מאכזב ומיותר