באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
גפן קיכלי
הבריזו מסננים בטלפון וכמעט פספסתי טיסה בגללם
Dor Levy
מנתקים לך את הטלפון בפנים, חצופים עם פה כזה מגעיל שאני מצטער שלא עניתי לו באותו רגע ושמתי אותו במקום. אמן לא תראו פרנסה בחיים
Michal Eldad
אמי המבוגרת לקחה מונית למיון. מלכתחילה הנהג ביקש מחיר גבוה והיא הסכימה אבל בסוף הגדיל לעשות כשאמר לה שאת שארית העודף 50 שח יתן לה לאחר שתצא מהרכב ופשוט נסע מבלי להחזיר לה את כספה. ממש בושה!
Asaf Katz
הגיע בזריזות ונסע בזהירות.
אסף אפלבוים
התקשרתי להזמין מונית ואמרו לי שיש רק מוניות לנתב"ג אז לא הייתה לי ברירה וטסתי לרומניה ואז כבר הזמנתי מונית ממוניות בוקרשט.