הום סנטר בני ברק איילון
חנות לציוד "עשה זאת בעצמך" בבני ברק (Home Center Ayalon Bnei Brak)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-968-7800
-
שעות הפתיחה של הום סנטר בני ברק איילון:
יום ראשון: 8:00 עד 21:30
יום שני: 8:00 עד 21:30
יום שלישי: 8:00 עד 21:30
יום רביעי: 8:00 עד 21:30
יום חמישי: 8:00 עד 21:30
יום שישי: 8:00 עד 15:00
יום שבת: 20:45 עד 22:30
עסקים נוספים בקרבת מקום להום סנטר בני ברק איילון
גטקסס החזרי מס - Getaxes - משרד רואה חשבון דורון לוין
רואה חשבון בבני ברק
הקישון 8, בני ברק, 5120308
חנויות "עשה זאת בעצמך" בקרבת מקום להום סנטר בני ברק איילון
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
מאפיינים אחריםמיחזור: סוללות
הצג עוד מאפיינים
Sir Shaked
החנות ממוקמת באזור מגעיל ולא מתוחזק ליד המפעלי בטון, תחנת הדלק והחניוני אוטובוסים. אנשים נוהגים שם כאילו אין חוקים. צופרים ופשוט מה שעובר להם בראש. אומנם זה לא קשור לחנות אבל חשוב לציין. ליד יש כמובן חניון ללקחות הום סנטר. במקום עצמו יש מגוון דברים לבית ולא סתם קוראים לזה הום סנטר
Benjamin Behar
קניתי עכשיו בהום סנטר בני ברק (איילון) הקופאית בקופה 7 בחורה אתיופית עזרה לי כדי לקבל הנחה אני כבר התייאשתי והיא עם חיוך מקסים הזינה את הפרטים ואמרה עוד רגע מדהים לקבל שרות לבבי כלכך. במחלקת הצבע עזר לי איש מקסים שתמיד נותן לי שרות מהמם ומייעץ לי על צבעים וחומרים חדשים. אני הנדימן כך שיוצא לי להגיע אחת לשבוע בממוצע לסניף בני ברק, הסיבה העיקרית היא השרות והערכה שלי להום סנטר שמעסיקים בעלי מוגבלויות מבלי לעשות רעש גדול מהעזרה לקהילה. אני אוהב להגיע לסניף הזה אני נהנה מהשרות ובעיקר מחמם את הלב מגוון העובדים המיוחדים שיש לכם. כל הכבוד 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Shai Shayke
אין שירות גרוע כמו המקום הזה. אם אישה מאוד מבוגרת מקבלת תשובה מאחד העובדים -" אני לא סוחב לך את זה לקופה לכי תביאי עגלה " ביזיון ! ואחרי שמעירים לו הוא מוסיף - " אין מה לעשות זה מה יש אני לא עובד אצלה" ומנהל הסניף פשוט מתעלם. כף רגלי לא תדרוך שם
יעל ל
אין שירות בכלל אין טלפונים בסניפים. אין מנהל בסניף.לא מעונינים לעזור להפך -צועקים על הלקוח ומגדפים.כאשר,מבקשים לדבר עם שירות לקוחות תשובת מנהלת שירות לקוחות במקןם התנצלות, אברר לא היתי שם כאשר קונים זה בסדר-אם מבקשים להחזיר מוצר יכולת לחכות בין 4 חודשים ויותר וגם מוצר פסיד לא יחזירו לך-שירות = אפס, יחס אפס, התנהלות אפס כאמור, אין מנהל, אין מנהל אזור -ההנהלה סמויה.👎👎👎👎👎👎👎👎👎גם פניה ללשכת מנכל -מר אייל פישמן לא נענתה-בשביל מה לענות ללקוח-מיהו הלקוח? הרי יש להם שם של פעם עם שירות של פעם-היה.עדיף לקנות בחנויות קטנות שנותנות שירות.אין שירות, לא קונים.
נעם עטיה
אם הייתי יכולה, לא הייתי נותנת כוכבים בכלל. הגעתי ביום רביעי האחרון בשעות הערב לרכוש טלוויזיה חכמה של חברה מסוימת שיש לי כבר בבית רק יותר גדולה. המוכר שהיה בעמדה הטלוויזיות כנראה רצה רק למכור ולא עניין אותו השירות או הבנאדם שעומד מולו ורק ״ליכלך״ על החברה שרציתי לקנות וירד גם עליי על הדרך שאני מעוניינת לרכוש אותה - ״כנראה שהסטנדרטים שלך לא גבוהים או איכותיים״, ״את פשוט לא מבינה באיכות״ ועוד אי אילו פנינים. פשוט אפשר לא להמליץ, לא צריך לרדת ולהשפיל את הלקוח!!! כמובן שלא רכשתי את הטלוויזיה, גועל נפש של שירות.