באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Bar Amiel
שירות מתחת לכל רמה וזלזול עמוק בלקוח. הגעתי לסניף שלהם לבצע החלפה של פריט (חלוק+בייבידול+תחתון כסט) המוכרת אמרה שלא ניתן להחליף למרות (!) שהפיקו פתק החלפה . מובן הלבשה תחתונה (תחתון) אך ניתן לזכות יחסי . המוכרת שלחה אותי הבייתה לחפש את הפרטים של השירות לקוחות ולהתלונן כי היא לא מרימה טלפון. (עובר לי תכף שבועיים וובכל זאת למרות המצב המתוח הגעתי לסניף!!) שירות הלקוחות הפנה אותי לחנות וטען שאני יכולה להחליף. שהגעתי לסניף המוכרת הלכה אחריי וכל דבר שנגעתי פתאום היא מסדרת ומסתכלת על מה אני לוקחת , לטענתה אין לה מידות, מה שיש זה מה יש ושאני אחפש… שוב כאילו אחרון הגנבים. נכנסתי לתא מדידה ושלא מצאתי ביקשתי זיכוי- פתאום המוכרת החליטה שיש לה עם מי לדבר והיא צריכה לבדוק אם בכלל מותר לה להוציא לי זיכוי… ושאני אחכה. לא עבר 14 יום. בסדר חיכיתי… משם- שהיא החליטה שפתאום יש לה עם מי לדבר הביאה לי זיכוי ושביקשת להמיר אותו לגיפט קארד היא אמרה לי שהם עושים לי טובה בכלל שהם מסכימים להחליף לי ושאני אמתין. פתאום היא מסדרת את החנות ורק שהיא התפנתה היא החליטה שהיא יכולה להוציא זיכוי. הרשת מתנערת מלקחת אחריות על המוכרת, חושבים כנראה שהם צודקים. בכל מקרה לא ממליצה לכם לרכוש אצלם, לא לפרנס את החברה שכן היא מזלזלת בלקוחות שלה והם עושים לי״טובה״ חוצפה שכזאת לא קיבלתי בשום רשת!!!
Raquel Maya
Buenas ofertas en Black friday.