מרפאט - שירותי בריאות לחיות מחמד - כלבים וחתולים
בית חולים לבעלי חיים באזור
- https://marpet.co.il/
- +972 73-240-9505
-
שעות הפתיחה של מרפאט - שירותי בריאות לחיות מחמד - כלבים וחתולים:
יום ראשון: 8:30 עד 16:30
יום שני: 8:30 עד 16:30
יום שלישי: 8:30 עד 16:30
יום רביעי: 8:30 עד 16:30
יום חמישי: 8:30 עד 16:30
יום שישי: סגור
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למרפאט - שירותי בריאות לחיות מחמד - כלבים וחתולים
בתי חולים לבעלי חיים בקרבת מקום למרפאט - שירותי בריאות לחיות מחמד - כלבים וחתולים
מרפאת גבעתיים לחיות בית, ד"ר חנוך ספיר, ד"ר אמיר בור
וטרינר בתל אביב - יפו
משה שטיינשניידר 12, תל אביב-יפו
מאפייני העסק
מאפיינים אחרים
מתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
בת-אל תבורי
אני ממש מרוצה ממרפאט 😊 בהתחלה לא כל כך חשבתי שזה הכרחי לעשות ביטוח לגורת הפיקנז שלי. אבל המוקדנית שיכנעה אותי וחשבתי על זה כמה ימים... והחלטתי שחובה לעשות! אני כבר חצי שנה במרפאט. חסכתי אלפי שקלים בחצי שנה הזאת. 8 חיסונים שיש בשנה הם מכסים ואנחנו לא משלמים כלום! ביקורי רופא- חינם! בדיקות- משלמים 10 אחוז שזה כלום! אני ממש רגועה שיש לי ביטוח מרפאט אנחנו מטופלים אצל ד"ר ברק בחדרה. והשירות והטיפול שלו מעולים ומקצועיים.
אושרה אסף
מרפאה בהנהלת גיורא היימן מס 1
Anna Gromov (Angardia)
סיימתי הרגע שיחה עם נציגה מאוד לא נעימה בשם מורן מאותו רגע שבו ביקשתי לקבל הצעת מחיר בלי לפתוח לי תיק אצלם במערכת השיחה הייתה מאוד לא נעימה. התעניינתי בהצעת מחיר - הגברת התעניינה רק בלפתוח לי תיק על אף שביקשתי לקבל הצעת מחיר בלבד ואין ברצוני להירשם למאגר שלהם. היא התחילה להגיד לי שבלי לפתוח לי תיק זה נראה אצלם במוקד כאילו היא לא עובדת - אותי לא מעניין מה חושבים התקשרתי לקבל הצעת מחיר. השיחה עצמה הייתה מאוד לא נעימה עם חוסר סבלנות וחוסר רצון מובהק מהגברת מורן לתת לי הסבר מדוייק מה הביטוח שלהם מכסה וכלל משפטים כמו "אני לא אחזור על דבריי פעם נוספת"... והמשפט "הטיפולים האלה" ללא הסבר בפועל במה מדובר ואיזה טיפולים בדיוק. כשאמרתי לה שפניתי לפניקס ומה הציעו - אמרה נשמע שבפניקס משתלם יותר לכי אליהם. כדי להיפטר ממני ולסיים שיחה הציעה לשלוח לי למייל מידע ושוב התעקשה לקבל מספר טלפון כדי לפתוח לי תיק במערכת. שירות ביזיון - חוסר סבלנות מובהק וכשבן אדם מבקש לשמור על פרטיותו - צריך לכבד את זה ולא לזלזל, לנפנף ולנסות במרמה לקבל פרטים אישיים של מישהו שרק רוצה הצעת מחיר הכל מתחיל בשירות לקוחות - אם זה היחס ללקוח פוטנציאלי, אני לא מתארת לעצמי מה עוברים הלקוחות במידה וצריכים להפעיל ביטוח ...
עדן קקון
הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי ולכלב שלי. אין מה להתלבט, מרפאט רמה אחת מעל כל הביטוחים וההסדרים השונים. אין בירוקרטיה מסובכת, כמעט בכל עיר נמצאת מרפאה בהסדר והכי חשוב, אני לא חושבת פעמיים אם לקחת את הכלב לוטרינר, אני ושלג שלי מרוצים
שחר
להתרחק!! מחליטים על החרגות לא מוצדקות (השתנה מרובה חד פעמית - > החרגה של כל מערכת השתן 😳) בלי שום בירור, שום הסבר.. אין עם מי לדבר.. לא מגיבים למיילים.. בכלל כל ההתנהלות מולם מאוד מסורבלת, הם מציירים את זה כמשו נוח, כמו קופ'ח, אבל בפועל זה אחרת לגמרי.. והפוליסות שלהם לא משתלמות במיוחד מאשר בחברות אחרות.. דיס המלצה לגמרי!!